نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی؛

تحریم های آمریکا هیچ تاثیری بر اراده مردم ندارد/ جوانان محور حرکت هر کشور می باشند

15 مهر 1397 ساعت 7:13

نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا هیچ ابزاری به جز تحریم ندارد و این تحریم ها در این ۴۰ سال هیچ تاثیری بر اراده مردم و نظام نداشته است همانگونه که مردم بیش از پیش برای دفاع از انقلاب جان بر کف می باشند.


عبدالغفور ایران نژاد در محوریت سخنان مقام معظم رهبری در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: مردم و به ویژه جوانان باید در این برهه حساس از انقلاب برای دفاع از نظام و دولت تلاش کنند و همه با اتحاد واحد در کنار یکدیگر باشند.
وی با اشاره به اهمیت نقش جوانان در کشور افزود: امروز میبینیم که جوانان در مراسمات انقلابی مهم همچون ۲۲ بهمن و ۱۳ آبان نقش پر رنگی دارند و باید این حضور در ابعاد سیاسی، اجتماعی و اقتصادی جامعه نیز گنجانده شود.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وظیفه دولت و همه ارگان های ذیرربط در شرایط کنونی پیگیری مشکلات مردم می باشد به خصوص استفاده از نخبگان، ظرفیت های بالقوه و بکارگیری قومیت ها در اتحاد و یکپارچگی کشور تاثیر بسزایی دارد.
وی نقش جوانان را در پیروزی هشت سال دفاع مقدس را مثال زدنی دانست و تشریح کرد: استفاده از جوانان در بحث های مدیریتی و پست های حساس باعث پیشرفت و پویایی کشور می شود همانند سیل عظیم جوانان در ۲۲ بهمن و ۱۳ آبان که نقش بسزایی در گسترش آرمان های انقلابی دارد.
ایرانژاد با اشاره به نقش پر رنگ جوانان در حمایت از نظام خاطرنشان کرد: جوانان همواره نشان داده‌اند که علمدار این انقلاب می باشند و تجربه نشان داده با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی لغزش های بسیار اندکی در برخی از جوانان وجود دارد ولی رویش ها بسیار بیشتر و فراتر از حد تصور است.
انتهای پیام/


کد مطلب: 452081

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/452081/تحریم-های-آمریکا-هیچ-تاثیری-اراده-مردم-ندارد-جوانان-محور-حرکت-کشور-می-باشند

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir