۰
نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی؛

تبیین ارزش های دفاع مقدس در کشور باعث رشد همه جانبه می شود

نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی گفت: تفکر بسیجی و تبلیغ و گسترش ارزش های دفاع مقدس عاملی مهم برای رشد و توسعه همه جانبه در خطوط مختلف مقدم کشور است.
تبیین ارزش های دفاع مقدس در کشور باعث رشد همه جانبه می شود
عبدالغفور ایرانژاد در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: آن روزی که حضرت امام (ره) فرمودند جنگ نعمت بود، حالا بعد از جنگ به اين جمله به خوبی پی برديم كه واقعاً چه معنایي داشت و از جمله دست آوردهاي دوران حماسه و مقاومت ملت سربلند ايران به برکت وجود رهبر فرزانه انقلاب، تبدیل به با ثبات ترين كشور در در چالشي ترين منطقه جهان هستیم.

وی با اشاره به گسترش تفکر بسیجی در عرصه های مختلف افزود: حماسه دفاع مقدس، با سختی‏ها و نثار خون‏های پاک جوانانش به ثمر نشست و از حرکت باز نایستاد، از مهم‏ترین دستاوردهای بین المللی این حماسه، شناساندن انقلاب اسلامی است؛ انقلابی نوپا که به یکبار ره صد ساله پیمود و با ایستادگی در برابر قدرت‏های بزرگ، خود را به عنوان نظامی مردمی و قدرتمند شناساند و دفاع جانانه رزمندگان اسلام در مقابل امپریالیسم بر جدیّت و قطعیت آن افزود.

ایرانژاد ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت از موضوعاتی است که در متون اصلی اسلام نهفته شده است، در دین ما به جهاد در راه خدا تاکید شده که دری از درهای بهشت است، ما باید برای موضوع دفاع مقدس و ایثارگران ارزش خاصی قائل باشیم تا فرهنگ ایثار و شهادت همچنان باقی بماند و فرزندان ما با این فرهنگ آشنا شوند

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای و اسلامی تصریح کرد: همچنین مهم است به اصولی که در ابتدای انقلاب مطرح بود پایبند بمانیم و به خود یادآوری کنیم که امروز این امنیت، یکپارچگی و تمامیت ارضی را مدیون رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا و جانبازان هستیم.

دوران دفاع مقدس گنجینه ای از رشادت های رزمندگان اسلام است
وی تکنولوژی را در پیشرفت کشور مهم عنوان و تاکید کرد: از این رو باید به صورت منسجم، همه جانبه و با استفاده از ابزارها و تکنولوژی ها در گسترش فرهنگ دفاع مقدس کوشید. دوران دفاع مقدس گنجینه ای از رشادت های رزمندگان اسلام است که می توان با انتقال این فرهنگ ارزش های والای انقلابی و جهادی را منتقل کرد.

ایرانژاد عزت، سربلندی، وحدت، استقلال، توسعه و انسجام درونی نظام و ملت را از دستاوردهای گرانسنگ دوران دفاع مقدس عنوان کرد و تشریح کرد: امنیت و آرامشی که امروز در کشور وجود دارد، ناشی از تلاش ها و از جان گذشتگی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس می باشد. 

وی مقابله با استکبار جهانی و درهم شکستن ابهت توخالی ابرقدرت های شرق و غرب را از جمله دستاوردهای دفاع مقدس نام برد و خاطرنشان کرد: این ویژگی انقلاب اسلامی هم اکنون به الگوی مبارزات انقلابی مردم کشورهای عرب منطقه تبدیل شده که نشان از صدور معنوی انقلاب اسلامی است. 

انتهای پیام/
چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۵
کد مطلب: 452047
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *