۰
در مراسم بسیجیان کارگر کنارک مطرح شد؛

شهرک صنعتی کنارک فعالترین شهرک سیستان و بلوچستان

رئیس اداره کار شهرستان کنارک گفت: شهرک صنعتی کنارک با بیش از یک هزار و 200 کارگر مشغول به کار فعالترین شهرک صنعتی استان می باشد.
شهرک صنعتی کنارک فعالترین شهرک سیستان و بلوچستان
به گزارش چهاربهاران ابراهیم زرگری در مراسم بسیجیان کارگر که بمناسبت هفته دفاع مقدس در شرکت تن ماهی شباب شهرک صنعتی کنارک برگزار شد اظهار کرد: این شهرک با بیش از 25 مجموعه فعال در صنایع چوب، عمل آوری و ماهی به عنوان فعال ترین شهرک استان می باشد به طوری که توانسته اشتغالزایی پویایی برای کارگران این منطقه ایجاد کند.
​وی با اشاره به وجود شرکت های تن ماهی در منطقه افزود: شرکت های کنسرو تن ماهی علاوه بر اینکه توانسته صنعت مستمری برای بقای اشتغال کارگران در منطقه ایجاد کند، باعث ارسال تن ماهی به نقاط مختلف کشور به عنوان یک کالای مورد نیاز مردم شده است.
​وی بسیج کارگری را یکی از مهم ترین مدافعان جنگ اقتصادی دانست و ادامه داد: امروزه جنگ فیزیکی بین کشورهای دنیا جای خود را به جنگ اقتصادی داده است به طوری که بسیج کارگری با حضور فعال در این عرصه می تواند نقش خوبی در اقتصاد کشور ایفا کند.
​رئیس اداره کار کنارک صنعت ماهی در شهرک صنعتی کنارک را یکی از مهم ترین حیطه اشتغالزایی دانست و تصریح کرد: توجه به معیشت کارگران بویژه در صنعت ماهی باعث رونق تولید و اشتغال در منطقه می شود و قشر کارگر بویژه بسیجیان کارگر مهم ترین منابع درآمدزا برای خود و خانواده های خود می باشد.
​زرگری در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی برای کارگران کنارک انجام شده است به طوری که تشکیل شوراهای کارگرای با اعضای 6 نفر برای کنترل، ارزیابی و خدمات دهی شرکت ها به کارگران من جمله اقداماتی است که در اجرای قوانین کار نقش بسزایی ایفا کرده است و یکی از مهمترین عوامل رشد اشتغالزایی در این شهرک صنعتی می باشد.
​انتهای پیام/
سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب: 452046
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *