امام جمعه موقت اهل سنت چابهار مطرح کرد؛

محکومیت حادثه تروریستی رژه نیروهای مسلح اسلام در اهواز/ شلیک به افراد غیرمسلح نشانگر اوج خفت و خاری دشمنان است

1 مهر 1397 ساعت 8:48

امام جمعه موقت اهل سنت چابهار گفت: حادثه اسفناک رژه نیروهای نظامی ما در اهواز که منجر به کشته شدن افراد بیگناه حتی کودک دبستانی شد نشانگر سقی القلب بودن دشمنان ما می باشد.


مولوی عبدالرحمن بزرگزاده در گفت و گو با چهاربهاران، اظهار کرد: دشمنان اسلام همیشه با حمله به بیگناهان ذلالت خود را نشان می دهند اینکه در مراسم رژه اهواز به افرادی شلیک کردند که مسلح نبودند نشانگر اوج خفت و خاری دشمنان این مرز و بوم است.

وی با اشاره به حمله تروریست ها به افراد غیرمسلح افزود: چنین حادثه ای قلب هر مسلمانی را به درد آورد و یقینا منادیان واقعی حقوق بشر در مقابل چنین اتفاقی واکنش نشان می دهند.

امام جمعه موقت اهلسنت چابهار ادامه داد: قطعا چنین اقداماتی هیچگاه بی جواب نخواهد ماند و دشمنان باید بدانند کشور ایران هر عمل ننگینی را با اقدامی کوبنده جواب خواهد داد همانطور که داعش را نابود کرد.

مولوی بزرگزاده چنین اقداماتی را برای اخلال در استقلال کشور عنوان و تصریح کرد: دشمنان کشور با حمله به چنین مراسماتی قصد ضربه زدن به اقتدار کشور را دارند که مطمئنا همیشه شکست خواهند خورد.

مولوی بزرگزاده خاطرنشان کرد: این قبیل حملات کور کورانه به مردم بیگناه و سربازان غیرمسلح نشانگر ضعف دشمنان می باشد که با ریختن خون بیگناهان و حتی پسربچه دبستانی زبونی و ذلالت خود را نشان می دهد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 452036

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/452036/محکومیت-حادثه-تروریستی-رژه-نیروهای-مسلح-اسلام-اهواز-شلیک-افراد-غیرمسلح-نشانگر-اوج-خفت-خاری-دشمنان

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir