۰
فرمانده سپاه شهرستان چابهار:

هزار بسیجی در رزمایش عاشورایی شهرستان چابهار شرکت می کنند/ مشارکت 11 گروه جهادی در رزمایش خدمت محمد رسول الله(ص) چابهار

فرمانده سپاه شهرستان چابهار از برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) با مشارکت یک هزار نفر از بسیجیان در این شهرستان خبر داد.
هزار بسیجی در رزمایش عاشورایی شهرستان چابهار شرکت می کنند/ مشارکت 11 گروه جهادی در رزمایش خدمت محمد رسول الله(ص) چابهار
به گزارش چهاربهاران، سرهنگ پاسدار محمدعلی پوراحمدیان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: رزمایش بزرگ خدمت رسانی در سه منطقه این شهرستان برگزار خواهد شد؛ مرکز چابهار با حضور گردان های بیت المقدس برادران و گردان کوثر خواهران و گردان های نگور و پلان اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: این رزمایش توسط گردان های بسیجی سپاه شهرستان چابهار و تحت فرماندهی قرارگاه منطقه ای جنوب شرق قدس و سپاه سلمان در سه مرحله و با دو رویکرد دفاعی-امنیتی و خدمت‌رسانی برگزار می شود.

فرمانده سپاه چابهار افزود: مرحله اول در قالب خدمت رسانی گروه های جهادی به مناطق محروم و حاشیه نشین شهرستان از تاریخ 9 شهریور آغاز شد و تا 29 شهریور ادامه خواهد داشت.

وی در تشریح فعالیت های گروه های جهادی حاضر در این رزمایش بیان کرد: در روزهای اخیر 11 گروه و با حضور 170 جهادگر در قالب اردوهای جهادی «رزمایش خدمت» به منظور خدمت رسانی به مردم مناطق کمتر توسعه یافته این شهرستان شرکت کردند که این اردوها در قالب فعالیت‌های عمرانی، فعالیت‌های فرهنگی، خدمات رایگان پزشکی و فعالیت‌های خدماتی بود.
 
وی گفت: مرحله دوم رزمایش در دو روز که مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی در قالب تامین امنیت عزاداران در شهرستان چابهار انجام خواهد شد.

سرهنگ پوراحمدیان ادامه داد: دشمن به دنبال شکست روحیه امید مردم است و بسیجیان با حضور در این رزمایش به دشمنان فهماندند که همیشه آماده‌اند تا دشمنان را به خاک مذلت و خواری بنشانند و تمام نقشه های دشمن نقشه بر آب می شود.
 
وی از برگزاری تجمع باشکوه بسیجیان در مرکز استان به عنوان مرحله سوم رزمایش خبر داد و اظهار کرد: در این همایش ۲۵ هزار نفر از نیروهای فعال بسیج در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس اقتدار رزمندگان استان را به نمایش خواهند گذاشت.
 
رزمایش ملی اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) یا رزمایش خدمت از 9 تا 29 شهریور در سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/
 
سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۲
کد مطلب: 452021
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *