۰

شهدا و خانواده گرانقدر آنها مایه خیر و برکت برای کشورمان هستند

فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: شهدا و خانواده گرانقدر آنها مایه خیر و برکت برای کشورمان هستند و اجر و پاداش این صبوری و از خودگذشتی در نزد خداوند متعال بسیار گران قیمت و باارزش است.
شهدا و خانواده گرانقدر آنها مایه خیر و برکت برای کشورمان هستند
به گزارش چهاربهاران، سرهنگ پاسدار محمدعلی پوراحمدیان در دیدار با خانواده شهيد جواد فدويان مقدم از شهدای  حادثه تروریستی تاسوعا حسيني چابهار اظهار کرد: خانواده شهدا با تربیت و تشویق فرزندان خود برای جهاد در راه خدا و در نتیجه شهادت وظیفه بسیار مهمی انجام دادند و همین تلاش ها و ایثارگری های آنان سبب حفظ کشور و سربلندی ایران اسلامی شد.

وی با اشاره به استقامت و ایثار خانواده شهدا که تداوم نهضت انقلاب اسلامی است افزود: خانواده‌های شهدا برکت جامعه ما هستند که باید برای تکریم و سپاس از خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان مسئولان مشارکت همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

فرمانده سپاه چابهار گفت: شهادت در راه احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر عظمتی است که تا ابد باقی می ماند.

وی بیان کرد: در شرایط موجود، تربیت چنین فرزندانی که می توانند در مسائل اخلاقی و رفتاری برای جوانان الگو و نمونه باشند و با شهادت خویش هدایتگری کنند، جامعه را به سمت تعالی سوق می دهد و برای جهانیان پیام آور شهادت هستند.

وی ادامه داد: حال می توان در کتابهای درسی و با ساخت فیلم های مستند این شهدا را به جامعه معرفی کرد.

سرهنگ پوراحمدیان افزود: در این برهه زمانی کوچکترین کار برای زنده نگه داشتن یاد شهدا، دیدار با یادگاران آنهاست که باید همه به خصوص مسئولین به آن توجه کنند.

وی خاطرنشان کرد: همه مسلمانان وظیفه دارند در راستای ترویج و عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر فعالیت کنند چرا که راه سعادت و کمال در این مسیر است.

فرمانده سپاه چابهار همراه با جمعی از مسئولین ادارات از خانواده شهيد جواد فدويان مقدم شهيد تاسوعا حسيني چابهار تجلیل و لوح سپاس و هدیه اعطا شد.

انتهای پیام/
 
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب: 452016
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *