در قالب رزمایش بزرگ خدمت رسانی؛

دانش آموزان بی بضاعت چابهاری از بسته مهر تحصیلی بهره مند شدند/ اهدا 200 بسته آموزشی در قالب طرح یک کاسب یک دانش آموز

22 شهريور 1397 ساعت 17:04

همزمان با سراسر کشور در قالب رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص)، عملیات بزرگ خدمت رسانی اصناف و بسیجیان؛ طرح یک کاسب - یک دانش آموز در راستای حمایت از دانش آموزان بی بضاعت در چابهار آغاز شد.


مسئول بسیج اصناف سپاه شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران گفت: هدف از این طرح که با شعار یک کاسب یک دانش آموز برگزار شد، ایجاد انگیزه در نزد کسبه و بازاریان است تا هر یک، بتوانند یکی از دانش آموزان نیازمند را حمایت کنند.
 
اکرم بلوچ افزود: هر کسی که بتواند در حد توان و بضاعت خودش در راستای تحصیل دانش آموزان قدمی بردارد، قابل تحسین و تقدیر است.

وی با بیان اینکه نقش واقفین خیراندیش در کمک به دانش آموزان بی بضاعت قابل اهمیت است بیان کرد: باید تلاش کنیم تا دانش آموزان با استعداد بتوانند به تحصیل ادامه دهند و مشکلات مالی آنها را از تحصیل بازندارد.

مسئول بسیج اصناف سپاه شهرستان چابهار گفت: این حرکت الهی و این رزمایش خدمات‌رسانی نشان می‌دهد بازار همچنان پیشتاز و در خط مقدم مبارزه و حامی مستضعفان است.
 
بلوچ خاطرنشان کرد: 200 بسته آموزشی و لوازم التحریر ایرانی با اعتباری بالغ بر 40 میلیون ریال تامین و در روستاهای کمب و وشنام در حاشیه شهر چابهار تقدیم به دانش آموزان نیازمند شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 452003

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/452003/دانش-آموزان-بی-بضاعت-چابهاری-بسته-مهر-تحصیلی-بهره-مند-شدند-اهدا-200-آموزشی-قالب-طرح-یک-کاسب-آموز

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir