۰
در قالب رزمایش بزرگ خدمت رسانی؛

دانش آموزان بی بضاعت چابهاری از بسته مهر تحصیلی بهره مند شدند/ اهدا 200 بسته آموزشی در قالب طرح یک کاسب یک دانش آموز

همزمان با سراسر کشور در قالب رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص)، عملیات بزرگ خدمت رسانی اصناف و بسیجیان؛ طرح یک کاسب - یک دانش آموز در راستای حمایت از دانش آموزان بی بضاعت در چابهار آغاز شد.
دانش آموزان بی بضاعت چابهاری از بسته مهر تحصیلی بهره مند شدند/ اهدا 200 بسته آموزشی در قالب طرح یک کاسب یک دانش آموز
مسئول بسیج اصناف سپاه شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران گفت: هدف از این طرح که با شعار یک کاسب یک دانش آموز برگزار شد، ایجاد انگیزه در نزد کسبه و بازاریان است تا هر یک، بتوانند یکی از دانش آموزان نیازمند را حمایت کنند.
 
اکرم بلوچ افزود: هر کسی که بتواند در حد توان و بضاعت خودش در راستای تحصیل دانش آموزان قدمی بردارد، قابل تحسین و تقدیر است.

وی با بیان اینکه نقش واقفین خیراندیش در کمک به دانش آموزان بی بضاعت قابل اهمیت است بیان کرد: باید تلاش کنیم تا دانش آموزان با استعداد بتوانند به تحصیل ادامه دهند و مشکلات مالی آنها را از تحصیل بازندارد.

مسئول بسیج اصناف سپاه شهرستان چابهار گفت: این حرکت الهی و این رزمایش خدمات‌رسانی نشان می‌دهد بازار همچنان پیشتاز و در خط مقدم مبارزه و حامی مستضعفان است.
 
بلوچ خاطرنشان کرد: 200 بسته آموزشی و لوازم التحریر ایرانی با اعتباری بالغ بر 40 میلیون ریال تامین و در روستاهای کمب و وشنام در حاشیه شهر چابهار تقدیم به دانش آموزان نیازمند شد.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب: 452003
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *