۰
امام جمعه موقت چابهار در مراسم غبارروبی شهدای گمنام:

احیای امر به معروف و نهی از منکر از وظایف اصلی مدیران جامعه اسلامی است/ امر به معروف و نهی از منکر مهمترین پیام عاشوراست

امام جمعه موقت شهرستان چابهار گفت: امر به معروف و نهی از منکر پایه اساسی حکومت دینی است و در زیر سایه این فریضه الهی امنیت، ترویج احکام الهی و حلالیت در کسب و کار انجام می شود.
احیای امر به معروف و نهی از منکر از وظایف اصلی مدیران جامعه اسلامی است/ امر به معروف و نهی از منکر مهمترین پیام عاشوراست
به گزارش چهاربهاران، مهدی کریمی در مراسم غبارروبی شهدای گمنام مسجد امام حسین(ع) با اشاره به فریضتین امر به معروف و نهی از منکر که یک وظیفه همگانی برای مسمانان است، اظهار کرد: بر اساس آیات قرآن، امر به معروف و نهی از منکر راه پیامبران است و امر به معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین دستورات دین اسلام است.
 
وی ادامه داد: در برخی موارد دشمن به قدری در فرهنگ و زندگی مردم ما نفوذ کرده است که توجه تولی و تبری به عنوان مقدمات احیای امر به معروف و نهی از منکر نیز در جامعه امروزی مورد غفلت قرار گرفته است.
 
امام جمعه موقت چابهار با اشاره به اینکه اگر فرهنگ امر به معروف در جامعه گسترش یابد و همه مردم نسبت به آن حساس باشند افزود: توجه به این فریضه مهم به طور قطع شاهد وضعیت بهتری در جامعه خواهیم بود و مشکلات کاهش می یابد.
 
وی ماه محرم را ماه انقلاب درونی و بیرونی دانست و گفت: هم ما و هم جامعه باید در این ماه متحول شویم و با تاسی از حضرت سیدالشهدا (ع) آنچه که مطلوب و مرضی خداوند متعال است را انجام دهیم.
 
شرکت کنندگان در این مراسم با غبار روبی و عطرافشانی مزار شهداء و قرائت فاتحه، ضمن ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا، بار دیگر با آرمان های والای حضرت امام(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب: 452002
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *