۰
فرمانده حوزه کارگری سپاه شهرستان چابهار خبر داد:

برگزاری رزمایش بزرگ خدمت رسانی کارگران بسیجی در چابهار

فرمانده حوزه کارگری سپاه شهرستان چابهار از برگزاری رزمایش بزرگ خدمت رسانی با عنوان «شیفت ایثار» در شهرستان خبر داد و گفت: در این رزمایش، ۳۷۵ نفر از کارگران بسیجی بدون دستمزد خدمت می‌کنند.
برگزاری رزمایش بزرگ خدمت رسانی کارگران بسیجی در چابهار
رضا اصغری در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: این رزمایش برای اولین بار، بیستم شهریورماه سال جاری همزمان با روز قشر بسیج کارگری در چندین کارگاه و واحد تولیدی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.
وی افزود: در این رزمایش ۳۷۵ نفر از کارگران بسیجی به منظور خدمات رسانی، کمک به تولید، بهره‌وری و کمک به واحد‌های تولیدی، خارج از شیفت کاری بدون هیچ چشم‌داشت و دستمزدی در محیط کار خودشان حضور می‌یابند و در عرصه‌های مختلف کارگری فعالیت می‌کنند.
 
فرمانده حوزه کارگری ادامه داد: این رزمایش به منظور آمادگی برای مقابله با جنگ اقتصادی و تحریم دشمن در مراکز کار و تولید شهرستان برگزار می‌شود و کارگران ثابت می‌کنند با وجود فشار‌های اقتصادی هرگز سنگر‌های نبرد را ترک نخواهند کرد. 
 
اصغری یکی از اهداف برگزاری رزمایش شیفت ایثار را در راستای حمایت از کالای ایرانی عنوان کرد و افزود: کارگران بسیجی با ایثار و از خود گذشتگی، کار رایگان انجام می‌دهند و در مسیر رشد و توسعه اقتصادی کشور گام بر می‌دارند.

انتهای پیام/
دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 451991
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *