۰

برداشت غیرمجاز از حساب بانکی زن سالخورده در چابهار

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: عامل برداشت‌های غیرمجاز از حساب بانکی زن سالخورده در چابهار شناسایی و دستگیر شد.
برداشت غیرمجاز از حساب بانکی زن سالخورده در چابهار
به گزارش چهاربهاران، سرهنگ حیدرعلی کیخامقدم اظهار کرد: در پی شکایت خانمی ۵۸ ساله مبنی بر برداشت‌های متعدد غیرمجاز از حساب بانکی اش موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
 
وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با یکسری تحقیقات فنی و استعلام از مبادی ذی‌ربط، عامل برداشت‌های غیرمجاز را که جوانی ۲۷ ساله است شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی او را دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: متهم جوان در مواجهه با ادله موجود به بزه انتسابی اعتراف کرد که شاکی پرونده به دلیل نداشتن سواد کافی از وی خواسته مستمری او را که مددجوی کمیته امداد است از طریق دستگاه عابر بانک دریافت که پس از انجام عملیات بانکی وی اقدام به فعال کردن رمز دوم عابر بانکش کرده و تاکنون طی ۹ مرحله مبلغ سه میلیون و ۸۵۰ هزار ریال را از حساب بانکی اش برداشت کرده است.
 
وی با اشاره به معرفی متهم و شاکی به مقام قضائی از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از برداشت غیرمجاز به هیچ عنوان کارت و اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار دیگران قرار نداده و در صورت واگذاری، در اولین فرصت نسبت به تغییر رمز اول و دوم کارت بانکی خود اقدام کنند، همچنین از انتخاب رمز‌های یکسان برای تمامی کارت‌های خود یا رمز‌های ساده قابل حدس نظیر؛ سال تولد، شماره شناسنامه و غیره پرهیز کنند.
 
سرهنگ کیخامقدم خاطرنشان کرد: شهروندان حین کار با دستگاه‌های کارتخوان مطمئن شوند دیگران فاصله کافی را با ایشان رعایت کرده و از دستگاه‌های کارت خوان موجود در مکان‌های تاریک، کم رفت و آمد و در طول شب استفاده نکنند.

انتهای پیام/ پایگاه اطلاع رسانی پلیس
پنجشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 451982
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *