۰

فعّالیت آژانس اینترنتی (تاکسی آنلاین) مکران تاکسی در شهر چابهار

با ورود آژانس های اینترنتی (تاکسی آنلاین) در عرصه خدمات رسانی، خدمات دهی این آژانس ها برای مسافرین با سرعت عمل بیشتر و و با امنیت و آسایش بالاتری برای مسافران انجام میگیرد.
فعّالیت آژانس اینترنتی (تاکسی آنلاین) مکران تاکسی در شهر چابهار
به گزارش چهاربهاران، کسب و کارهای اینترنتی به جهت سرعت عمل بالا، کیفیت خدمات رسانی مطلوب و بهینه و همچنین شفّافیت در گزارش دهی و گزارش گیری توانسته اند رقیبان جدی برای مشاغل مشابه که به صورت سنتی فعالیت میکنند باشند.

اگر در شهر چابهار زندگی میکنید قطعا این روزها نام آژانس اینترنتی مکّران تاکسی mak30 را شنیده اید آژانسی که با توجّه به نوپا بودن توانسته است محبوبیت بالای را به بین شهروندان شهر چابهار خصوصا جوانان کسب کند، خبرنگار چهاربهاران، مصاحبه کوتاهی را با مدیر جوان، این آژانس انجام داده است وی از مزیت ها این آژانس میگوید با وجود اینکه کمتر از یکسال از عمر این آژانس در شهر چابهار میگذرد اما موفقیت چشم گیری را در سرویس دهی به شهروندان شهر چابهار به سبک نوین و با بهره گیری از فن آوری های نوین ارتباطی و اینترنتی کسب کرده است.
 
منصور رئیسی افزود: شیوه خدمات دهی این آژانس از طریق نرم افزار راننده و مسافر انجام میگیرد بدین شکل که راننده و مسافر از طریق اپلیکیشنی که برایشان طراحی شده است بدون واسطه با یکدیگر ارتباط برقرار میکنند، مسافر از طریق اپلیکیشن مسافر درخواست سرویس میدهد و طرف مقابل یعنی راننده از طریق اپلیکیشن راننده به تقاضای مسافر پاسخ داده و درخواستش را از طریق برنامه تایید میکند.
 
مدیر جوان این آژانس با پشتکار و جدیت توانسته است پیشرفت بالای را در کار و حرفه خود کسب کند وی میگوید  هم اکنون روزانه به صورت میانگین بیش از ۱۳۰۰ درخواست و در بعضی از روزها رقم درخواست های مسافرین از سرویس های آژانس اینترنتی مکران تاکسی به ۱۷۰۰ سرویس در روز میرسد که این آمار نشان دهنده اعتماد شهروندان محترم شهر چابهار از سرویس های آژانس اینترنتی مکّران تاکسی چابهار است.
 
رئیسی عمده دلایلی که باعث استقبال مسافرین از سرویس های آژانس اینترنتی مکران تاکسی شده است را امنیت بالای سفر و همچنین کاهش هزینه های سفر، رسیدن نزدیکترین تاکسی به مسافر، پرداخت آنلاین هزینه سفر توسط اپلیکیشن مسافر، ذخیره کلّیه اطّلاعات سفر از قبیل مشخصات راننده، خودرو مبدا و مقصد سفر، امتیاز دهی مسافران به رانندگان در پایان سفر ، اشتراک گذاری سفر، سرویس دهی شبانه روزی و ۲۴ ساعته و چندین مزیت دیگر را عنوان کرد.
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگار چهاربهاران در خصوص کاهش هزینه های سفر سرویس های تاکسی اینترنتی مکّران تاکسی نسبت به سایر تاکسی های سطح شهر چابهار بیان کرد: دلیل کاهش هزینه سفر سرویس های آژانس اینترنتی مکران تاکسی نسبت به سایر آژانس های سنتی شهر چابهار است، عوامل متعددی در این امر دخیل هستند از جمله حذف هزینه اجاره پارکینگ بدلیل گردشی بودن سرویس های آژانس های اینترنتی، عدم جذب و نیاز اپراتور جهت پاسخگویی به تلفن مسافران، حذف هزینه تلفن دورشوال یا تلفن های خدماتی و.... را نام بردند.
 
مدیر آژانس اینترنتی مکران تاکسی دلیل موفقیت و پیشرفت کار خود را توکل به خدا، تشویق خانواده و دوستان اعلام کرد و گفت: این پیشرفت را مرهون خانواده، دوستان و بالاخص رانندگان محترم عضو آژانس اینترنتی مکّران تاکسی که گاها به صورت شبانه روز برای مسافرین سرویس دهی میکنند، عنوان کرد.
 
وی چشم انداز و حیات آژانس های سنتی را رو به افول پیش بینی کردند و ادامه داد: امروزه جهت دهی همه خدمات بدلیل سرعت عمل، کیفیت، و شفّافیت به سمت اینترنت میباشد و اگر این قبیل آژانس ها قصد ماندن در بازار خدمات دهی و رقابتی را دارند باید هر چه سریعتر خود را با فن آوری های نوین ارتباطی بروز کنند.
 
رئیسی در پایان سخنان خود، رقابت سالم در هر کسب و کار را باعث پیشرفت در کار، تعدیل یا کاهش قیمت کالا یا خدمات و همچنین افزایش کیفیت کالا و خدمات دانست و عنوان کرد: بنگاهها یا شرکت هایی موفق خواهند شد که در کار و حرفه خود دست به نو آوری بزنند و همگام با پیشرفت علم و فن آوری جلو بروند.




انتهای پیام/
سه شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 451977
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *