۰
رئیس اداره برق چابهار:

683 خانوار حاشیه شهر چابهار در سال 97 از نعمت برق بهره مند شدند/ نصب 193 دستگاه ترانسفورماتور برق در چابهار

رئیس اداره برق چابهار گفت: از زمان اجراي طرح ساماندهي تاكنون در مجموع تاكنون بالغ بر ٦٨٣خانوار در سال ٩٧ از نعمت برق بهره مند شدند.
683 خانوار حاشیه شهر چابهار در سال 97 از نعمت برق بهره مند شدند/ نصب 193 دستگاه ترانسفورماتور برق در چابهار
امید رضا مشهدی در گفت گو با چهاربهاران، با اشاره به افتتاح پروژه های مدیریت برق شهرستان چابهار در هفته دولت اظهار کرد: درهفته دولت سال ٩٧ پروژه هاي برقرساني و اصلاح شبكه هاي برق شهر چابهار با اعتباري بالغ بر ٨١ ميليارد و ٢٥٠ میلیون ريال افتتاح شد.

وی افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده از ابتدای سالجاری تاکنون اقدامات مهمی در زمینه‌ توسعه، اصلاح، بهينه سازي و روشنايي در مناطق حاشیه شهر چابهار اجرا شده است.
 
رئیس اداره برق چابهار با اشاره به برق رسانی به حاشیه شهرچابهار و نصب ترانسفورماتور بیان کرد: تاکنون در روستای کمب و عثمان آباد بالغ بر 193 ترانسفورماتور برقدار و اشتراک واگذار شده است علاوه بر آن در حال حاضر 21 کیلومتر شبکه فشار متوسط در مسیرهای بازگشایی احداث شده است.

 وی ادامه داد: برقدار شدن کلیه ترانسفورماتورها منصوبه و نصب 46 دستگاه ترانسفورماتور جدید در حال اجرا توسط پیمانکاران است.

مشهدی گفت: درصورت تكميل پرونده از سوي متقاضيان و بازگشايي كامل معابر فرعي برنامه نصب ترانسفورماتورهاي جديد در دستور اقدام قرار دارد.

رئیس اداره برق چابهار با اشاره به اجرای طرح ساماندهی برقرسانی به مردم خاطرنشان کرد: از زمان اجرای طرح تاکنون بیش از یک هزار و 492 خانوار ار این نعمت برق بهره مند شدند که از این تعداد 683 خانوار در سال 97 هستند.

انتهای پیام/


 
دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 451974
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *