رئیس سازمان بسیج خبر داد:

آغاز رزمایش ۱۵۰هزار نفری سپاهیان محمدرسول‌الله ۲

10 شهريور 1397 ساعت 11:27

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از آغاز رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول الله ۲ خبر داد.


به گزارش چهاربهاران، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در نشست خبری رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله طی سخنانی اظهار داشت: 38 سال از دوران دفاع مقدس گذشت و امسال هفته دفاع مقدس را  در چهلمین سال پیروزی انقلاب برگزار می‌کنیم.

 
وی با بیان اینکه یک روز از عمر انقلاب بدون دشمنیِ دشمنان طی نشده است، ادامه داد: ما این را از ویژگی‌های انقلاب می‌دانیم که انقلاب در مقابل همه خطوط باطل ایستاده است. این ایستادگی به یمن مردم وفادار و نعمت رهبری است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در چنین شرایطی جا داشت که ما به عنوان مجموعه بسیج یک کار فوق العاده‌ای انجام می‌دادیم. عملیات بزرگ بسیج از دیروز آغاز شده و مرحله اول آن تا 29 شریور انجام می‌شود و مرحله دوم این رزمایش در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود. این کار بزرگ در پهنه جغرافیای کشور و  با هدف امید بخشی به مردم و اعلام تعامل با همه دستگاه‌هایی که خواستار همکاری با بسیج هستند اجرا می‌شود.
 
سردار غیب‌پرور اظهار داشت: عنوان رزمایش بزرگ ما تحت عنوان سپاهیان محمد رسول الله 2 است. در این رزمایش 7014 گروه جهادی به استعداد 150 هزار نفر شرکت می‌کنند که از دیروز کار خود را آغاز کردند. ظرف 24 ساعت گذشته اتفاقات خوبی مانند ویزیت رایگان 100 پزشک در هرمزگان، 45000 نفر در استان خراسان شمالی کار جهادی را آغاز کردند و مانند این کارها در سراسر کشور در قالب این رزمایش در حال اجرا است.
 
وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی یکی از برکات انقلاب است گفت: این فرآیند تا 29 شهریور ادامه دارد. به جهت اطمینان از امینت کشور، رزمایش همزمان 1000 گردان بیت المقدس از دیروز آغاز شد که روز گذشته سه استان قم، کهکیلویه و اردبیل کار خود را آغاز کردند و امروز هم دو استان دیگر رزمایش خود را آغاز می‌کنند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: مرحله دوم این رزمایش در یکی‌از روزهای هفته دفاع مقدس و با اجتماع 700 هزار نفری بسیجیان در مراکز استانها اجرای می شود. نقطه اوج این مرحله اجتماع 100 هزار نفری بسیجیان در تهران است. در این اجتماع 100 هزار نفر از بسیجیان سازماندهی شده شرکت می‌کنند.
 
ادامه دارد....
 
انتهای پیام/ دانا


کد مطلب: 451970

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/451970/آغاز-رزمایش-۱۵۰هزار-نفری-سپاهیان-محمدرسول-الله-۲

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir