۰
در گرامیداشت هفته دولت انجام شد؛

کلنگ زنی مجتمع آبرسانی به هفت روستای کنارک

مجتمع آبرسانی به هفت روستای کنارک همزمان با هفته دولت با حضور معاون توسعه و مهندسی شرکت آب و فاضلاب کشور و شماری از مسولان محلی به زمین زده شد.
کلنگ زنی مجتمع آبرسانی به هفت روستای کنارک
به گزارش چهاربهاران، معاون توسعه و مهندسی شرکت آب و فاضلاب کشور در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: با ساخت این مجتمع آبرسانی مشکل آب 750 خانوار با جمعیت سه هزار و 672 نفر روستایی مرتفع می شود.

شاهین پاکروح بیان کرد: 500 مترمکعب آب در شبانه روز از آب شیرین کن کنارک به این طرح آبرسانی انتقال پیدا می کند.

وی با بیان اینکه در این پروژه آبرسانی خط انتقال به طول هزار و 200 متر، یک باب مخزن 500 مترمکعبی و ایستگاه پمپاژ آب ساخته می شود، گفت: در مجموع بیش از 120 میلیارد ریال برای این پروژه آبرسانی هزینه می شود.

معاون توسعه ومهندسی شرکت آب و فاضلاب کشور درخصوص مشکلات کم آبی در چابهار و کنارک گفت: با تکمیل پروژه های آبرسانی در دست اجرا بزودی بخشی از این مشکلات حل می شود.

پاکروح خاطرنشان کرد: تلاش ما در شرکت آب و فاضلات حل مشکلات مردم روستاهای محروم است که با وجود محدودیت های اعتباری از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

شاهین پاکروح معاون توسعه و مهندسی شرکت آب و فاضلاب کشور و هیات همراه از طرح های در دست اجرا در بخش آب چابهار و کنارک و ظرفیت های آب شیرین کن دیدن کردند و از نزدیک مسائل و مشکلات کم آبی را بررسی کردند.

انتهای پیام/
سه شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب: 451956
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *