۰

استعداد یابی در اولویت فدراسیون جودو کشور قرار دارد

مسئول کمیته امور استانها و بازرس فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به اهمیت طرح استعداد یابی جودو هم اینک هشت پایگاه در استانهای خراسان رضوی و شمالی، تهران، کرج، ایلام، مازندران، کرمانشاه و همدان به این منظور در کشور فعال است.
استعداد یابی در اولویت فدراسیون جودو کشور قرار دارد
به گزارش چهاربهاران، محمود زند روحانی اظهار داشت: این فدراسیون در 33 استان کشور فعال است و افزون بر پنج هزار ورزشکار را زیر پوشش دارد.
وی افزود: فدراسیون جودو با در نظر گرفتن ظرفیت جوانان کشور تلاش دارد تا طرح استعدادیابی این رشته ورزشی را در استان هایی همچون سیستان و بلوچستان گسترش دهد.
رئیس کمیته استانها و بازرس ویژه فدراسیون جودو تاکید کرد: با توجه به غفلت این فدراسیون از ظرفیت های سیستان و بلوچستان، راه اندازی پایگاه استعدادیابی برای شکوفایی ظرفیت های جودو مدنظر است.
روحانی اظهار داشت: در صورت مهیا کردن سرسرای ورزشی ویژه جودو توسط مسئولان سیستان و بلوچستان، این فدراسیون نیز آماده تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز این رشته ورزشی است.
وی با تقدیر از هیات جودو سیستان و بلوچستان در برگزاری رقابت های قهرمانی جودو کشور در آبانماه سال گذشته گفت: با توجه به ظرفیت های این استان پیگیر برگزاری رقابت های آسیایی به میزبانی چابهار هستیم.
رئیس هیات جودو و کوراش سیستان و بلوچستان نیز گفت: با اقدامات انجام شده در سالهای اخیر تعداد ورزشکاران استان که در سامانه این هیات نام نویسی کرده اند از30 نفر سال 92 هم اینک به 345 نفر افزایش یافته است.
مجید پیراسته افزود: هیات جودو سیستان و بلوچستان امسال در رتبه بندی هیات های این فدراسیون توانست از رتبه 32 به جایگاه بیستم در کشور دست یابد.
وی تاکید کرد: اساس کار این هیات اجرای طرح استعدادیابی در شهرستان های مختلف سیستان و بلوچستان است.
پیراسته اعزام جودوکاران سیستان و بلوچستان به رقابت های کشوری و طرح های استعدادیابی ملی را از جمله برنامه های پیش روی این هیات در استان برشمرد.
به گزارش ایرنا افزون بر 70 هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی هم اینک در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.
انتهای پیام/ایرنا
پنجشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۳
کد مطلب: 451926
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *