یک میلیارد ریال جهیزیه به زوج های جوان ایرانشهر اهدا شد

1 شهريور 1397 ساعت 21:30

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ایرانشهر با بیان اینکه طرح تأمین جهیزیه و کمک به ازدواج جوانان از برنامه های حمایتی همه ساله این نهاد است گفت: به مناسبت گرامیداشت عید سعید قربان یک میلیارد ریال جهیزیه به 36 زوج تحت حمایت کمیته امداد ایرانشهر اهدا شد.


به گزارش چهاربهاران، محمد علی تراقویی با بیان اینکه به ازای هر زوج 30 میلیون ریال جهیزیه نقدی پرداخت می شود افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون به 150 زوج جوان ایرانشهری جهیزیه اهدا شده است.
وی گفت: کمیته امداد در کنار حمایت‌های مالی از زوج‌های جوان، 50 دوره آموزش‌ و مشاوره‌های لازم همچون احکام اسلامی، آیین همسرداری، مسائل زناشویی و دیگر مسائل مورد نیاز یک زندگی اسلامی برای مددجویان ارائه شده است.
وی تصریح کرد: علاوه بر آگاهی بخشی به خانواده های تحت حمایت در امر ازدواج، تحکیم و تقویت بنیان خانواده، پیشگیری از شیوع آسیب های تهدید کننده و همچنین ترغیب و تشویق آنان به امر ازدواج، این نهاد از طریق کمک های مردمی، خیِران و اعتبارات جاری خود بخشی از هزینه های ازدواج فرزندان مددجو و متقاضیان نیازمند غیر مددجو را در قالب کمک هزینه جهیزیه و ازدواج تأمین می کند.
ایرانشهر در 337 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.
انتهای پیام/ایرنا


کد مطلب: 451924

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/451924/یک-میلیارد-ریال-جهیزیه-زوج-های-جوان-ایرانشهر-اهدا

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir