۰

تمهیدات ترافیکی روز عرفه و عید سعید قربان در زاهدان اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان از اعمال تمهیدات ترافیکی روز برپایی روز عرفه و عید سعید قربان در زاهدان خبر داد.
تمهیدات ترافیکی روز عرفه و عید سعید قربان در زاهدان اعلام شد

به گزارش چهاربهاران، سرهنگ علی نام‌درست اظهار داشت: مسیر محدودیت های ترافیکی برای مردمی که می خواهند در دعای عرفه فردا شرکت کنند از بولوار خرمشهر حدفاصل میدان شهرداری تا میدان مشاهیر مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال در نظر گرفته شده است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین در کلیه مسیرهای ورودی به این محدوده محدودیت های ترافیکی خواهیم داشت که از رانندگان تقاضا می شود با پلیس راهور استان برای برقراری نظم همکاری لازم را داشته باشند.
وی با بیان اینکه بهتر است شهروندان جهت شرکت در نماز عید سعید قربان بهتر است از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند تصریح کرد: مسیرهای دسترسی نمازگزاران به مصلی المهدی بزرگراه خلیج فارس از میدان دکتر حسابی به سمت مصلی، بولوار بزرگمهر، بولوار جمهوری و بولوار پرستار است در مجموع می توان گفت ورود به مصلی مشکلی ندارد.
وی خاطر نشان کرد: مسیر محدودیت‌های ترافیکی اهل تشیع در زمان خروج نمازگزاران از مصلی بزرگراه خلیج فارس مسیر جنوب به شمال از مقابل مصلی، بولوار بزرگمهر تا تقاطع دانشجو، بولوار جمهوری تا مجتمع ایثار، بولوار پرستار تا ورودی شهرک برق و جهاد به صورت یکطرفه خواهد بود.
سرهنگ نامدرست تصریح کرد: جهت سهولت در امر ورود و خروج نمازگزاران و پیشگیری از وقوع هرگونه گره ترافیکی 3 پارکینگ در مسیرهای بزرگراه خلیج فارس از ضلع غربی، انتهای بولوار بزرگمهر سمت راست برای خودروهای سواری و سمت چپ برای اتوبوس های شرکت واحد همچنین یک پارکینگ در انتهای بولوار پرستار پشت جایگاه مصلی المهدی در نظرگرفته شده است.
وی  در مورد محدودیت های ترافیکی روز عید قربان برای اهل سنت اظهار داشت: برای نمازگزاران اهل سنت هم خروجی میدان پرستار به سمت عیدگاه زمان رفت یکطرفه خواهد شد و زمان برگشت به دلیل سهولت در امر جابه جایی نمازگزاران مسیر غرب به شرق یکطرفه خواهد بود.
سرهنگ نام‌درست ادامه داد: در محدوده میدان گاز جنب ترمینال چناچه گره ترافیکی وجود داشته باشد مسیر غرب به شرق از میدان گاز به سمت تقاطع سرداران شهید و بولوار امام خمینی (ره) طول بولوار غرب به شرق یک طرفه است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان اذعان داشت: از رانندگان تقاضا می‌شود که با توجه به نصب و تجهیز علایم رانندگی در مسیر توجه ویژه‌ای به اجرای قوانین کنند.
انتهای پیام/تسنیم
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب: 451906
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *