۰

اقدامات داوطلبان هلال احمر در حاشیه طرح «نذر آب»

معاون سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به ارائه خدماتی در کنار طرح نذر آب در استان سیستان و بلوچستان گفت: ارائه خدمات درمانی، آموزشی، توزیع بسته‌های غذایی و ست‌های بهداشتی از جمله این اقدامات بودند
اقدامات داوطلبان هلال احمر در حاشیه طرح «نذر آب»
به گزارش چهاربهاران، امید روح نواز در مورد فعالیت‌هایی که در کمپین نذر آب در استان سیستان و بلوچستان از سوی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر دریافت شد اظهار کرد: در کنار شناسایی مناطقی که مشکل آب شرب داشتند و آغاز طرح تیم‌هایی برای انجام آموزش و سالم سازی آب نیز اقدام کرده‌اند همچنین همزمان با انجام این کمپین تیم‌های درمانی تخصصی و فوق تخصصی نیز در منطقه مستقر شدند .
معاون سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اضافه کرد: 188 متخصص در حوزه‌های مختلف از جمله بهداشت دهان و دندان، بیماری‌های پوستی، اطفال و کودکان و همچنین 144 پزشک عمومی به صورت داوطلبانه در منطقه حضور پیدا کرده‌اند و به 12 هزار و 615 نفر خدمات تخصصی دادند که از این میان 339 نفر خدمات جراحی محدود نیز دریافت کردند. در حوزه عمومی نیز به 13 هزار و 996 نفر خدمات درمانی ارائه شد. همچنین 70 دندانپزشک با تخصص‌های مختلف نیز خدمات درمانی را به 2472 نفر ارائه کردند .
وی افزود: پزشکان کاروان‌های سلامت به افراد سالمندی که توان مراجعه به آنها نداشتند نیز خدمت رسانی کردند و با مراجعه به در منازل آنها را ویزیت کردند. همچنین بسته‌های حمایتی در قالب طرح نیابت به خانواده‌ها ارائه شد و از خانواده‌های شهدا نیز بازدید به عمل آمد. در قالب طرح ارمغان مهر نیز لوازم تحریر میان دانش آموزان توزیع شد. همچنین توزیع ست‌های بهداشتی نیز از دیگر اقداماتی بود که انجام شد.

انتهای پیام/ایسنا
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب: 451901
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *