۰

بی توجهی فرماندار ویژه چابهار به معضلات و مشکلات بحرانی

دی ماه سال ۹۶ بود که غلام رضا مجیدی به عنوان سرپرست فرمانداری چابهار منصوب شد حال این سوال مطرح می شود که چه اقداماتی توسط ایشان برای پیشرفت در منطقه به وجود آمده است؟
بی توجهی فرماندار ویژه چابهار به معضلات و مشکلات بحرانی
به گزارش چهاربهاران، لاجرم رسانه ها زبان گویای مردم هر شهر محسوب می شوند ولی متاسفانه رفتار مجیدی در هشت ماه گذشته با رسانه ها نشان داده که وی نه تنها فردی رسانه ای نیست که نشان از مردمی نبودن دارد بلکه همواره فرار از خبرنگار را بر قرار ترجیح می دهد به طوری که تاکنون هیچ نشست خبری یا ارتباط با خبرنگاران غیردولتی از وی مشاهده نشده است.

احتمالا شلوغی پمپ بنزین های چابهار یکی از دستاوردهای ایشان در سطح شهر و ناتوانی برای رفع این مشکل اجتماعی می باشد! به طوری که در هفته های گذشته حتی هیچ جلسه قابل توجه و موثری در این خصوص در فرمانداری چابهار تشکیل نشده است! که نشان از اولویت نشناسی مجیدی در امور شهرستانی می باشد.

در حالی وضعیت بی ثباتی قیمت اجناس در چابهار فوران کرده که مطلقا مسئولینی همچون هادی اکبری رئیس صنعت و معدن چابهار به جای نظارت، تنها پشت میز نشینی و انتظار برای پیامک واریز حقوق شأن را می کشند و فرماندار چابهار بی توجه به وضع موجود به جای بازخواست چنین مدیرانی به دنبال سفر و جلسات نمایشی و بدون تاثیر در فرمانداری می باشد.

در ابتدای انتصاب وی انتظار می رفت تا به دور از نگرش های سیاسی، معاونین خود را انتخاب کند ولی بعد از اینکه غفور هوت را با انتخابی درست به معاونت عمرانی خود برگزید در رفتاری متعصبانه و دور از منش اداری با نگرش سیاسی جناحی، وی را برکنار و سمت شأن را معلق کرد تا افرادی فرصت طلب مانند میرلاشاری نفوذ بیشتری در فرمانداری داشته باشند!

روز گذشته نیز خبرهایی در خصوص کاهش وزن چانه های نان در چابهار به گوش رسید به طوری که یک منبع آگاه به ما گفت اتحادیه و سازمان صنعت و معدن چابهار برای جبران ضرر گذشته نانواها در خصوص کمبود آرد، به نانوایی ها پیشنهاد داده‌اند تا وزن چانه های نان را کمتر کرده و به مردم بفروشند تا جبران خساراتشان شود که مطمئنا جناب فرماندار از این موضوع هم مطلع نیست!

بدون تردید مردم صبور و با اصالت چابهار نیازمند فرمانداری هستند که انقلاب محور و به دور از جناح های بزدلانه اصلاح طلب رفتار کند نه اینکه قدرت سیاسی خود را برای چاپلوسی دانیال محبی افزایش دهد تا منجر به بقای میز و سمت شود.

 انتهای پیام/
 
يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب: 451893
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *