۰

جشنواره مونسون در چابهار پایان یافت

معاون فرهنگی و گردشگری منطقه آزاد چابهار گفت: جشنواره مونسون با هدف برندیگ مونسون در تقویم گردشگری ایران و با تمرکز بر توانمندی‌های روستائیان و عشایر سیستان و بلوچستان برگزار شد.
جشنواره مونسون در چابهار پایان یافت
محمداکبر چاکرزهی در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: فصل، فصل مونسون است و چابهار به واسطه باد‌های بهاری مونسونی به یکی‌از خنکترین نقاط ایران با حداکثر دمای ۳۰ درجه تبدیل می‌شود.
وی با اشاره به افزایش گردشگر در این فصل افزود: با هدف شناساندن و برندینگ مونسون در تقویم گردشگری ایران، هرسال با حمایت منطقه منطقه آزاد چابهار جشنواره مونسون در بهترین ایستگاه فصل مونسون که حالا در اواخر مردادماه است، برگزار می‌شود.
معاون گردشگری منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: امسال جشنواره مونسون با تمرکز بر توانمندی‌های روستاییان و عشایر سیستان و بلوچستان به مدت پنج شب از ۲۲ تا ۲۶ شهریورماه برگزار شد.
چاکرزهی ادامه داد: روستاییان و عشایر از ۱۹ شهرستان سیستان و بلوچستان امسال به چابهار آمدند و توانمندی‌های ویژه خود در اجرای آیین‌ها و رقص‌های محلی، غذا‌های محلی و صنایع دستی را هر شب به نمایش گذاشتند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: از مهمان ویژه جشنواره مونسون امسال می‌توان به معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، مشاورین و مدیران کل برخی وزارتخانه‌ها و هم‌چنین استاندار سیستان و بلوچستان، مدیران کل استانی و برخی فرمانداران شهرستان‌های سیستان و بلوچستان اشاره کرد.
​خبرنگار: حامد رهبر کهخا
​انتهای پیام/
يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 451892
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *