۰

احداث سه بیمارستان محلی در دشتیاری، پیشین و بمپور

رئیس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر از احداث سه بیمارستان محلی در بمپورایرانشهر ؛پیشین سرباز،دشتیاری چابهار تحت پوشش این دانشکده در جنوب سیستان و بلوچستان خبرداد.
احداث سه بیمارستان محلی در دشتیاری، پیشین و بمپور
به گزارش چهاربهاران مهران امینی فرد اظهار کرد: در راستای ایجاد دسترسی عادلانه آحاد شهروندان حوزه دانشکده و با نیازسنجی درمانی و بررسی‌های انجام شده به منظور ارائه خدمات موردنیاز شهروندان بر اساس سطح بندی خدمات درمانی موفق به اخذ موافقت جهت احداث سه بیمارستان محلی دربمپور‌ایرانشهر، پیشین‌سرباز و دشتیاری‌ چابهار شدیم.
وی با بیان اینکه حداقل جمعیت شهرستان برای تاسیس بیمارستان ۵۰ هزار نفر است افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط دانشکده برای شهر‌های بین ۲۰ تا ۵۰ هزار نفر که بیمارستان و مرکز مجهز درمانی ندارند یک بیمارستان محلی یا یک مرکز جامع فوریت‌های پزشکی که خدمات بهداشتی و درمانی اورژانس و درمان‌های سرپایی را ارائه می‌دهد، تاسیس می‌شود.
امینی فرد تشریح کرد: با احداث بیمارستان‌های مذکور شاهد افزایش عدالت در دسترسی به خدمات با کیفیت درمانی خواهیم بود و ضمن رضایتمندی شهروندان گام بلندی در راستای ترویج عدالت اجتماعی و افزایش دسترسی مناطق کمترتوسعه یافته به خدات درمانی برداشته خواهد شد.
انتهای پیام/
شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۵۵
کد مطلب: 451886
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *