۰
فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان خبرداد؛

کشف بیش از یک تن مواد افیونی در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان در سراوان

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از کشف یک تن و ۸۸۰ کیلوگرم مواد افیونی در درگیری مسلحانه باقاچاقچیان در جنوب شرق کشور خبرداد.
کشف بیش از یک تن مواد افیونی در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان در سراوان
به گزارش چهاربهاران محمد قنبری اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان سراوان در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر، دو نفر از آن‌ها را به هلاکت رسانده و یک تن و ۸۸۰ کیلو گرم مواد افیونی کشف کردند.
سردار محمد قنبری افزود: با کسب خبری مبنی بر جابه جایی محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچیان در یکی از محور‌های فرعی شهرستان "سراوان" بلافاصله پلیس مبارزه با مواد مخدر وارد عمل شد.
وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان پس از ساعتی کمین در مسیر تردد قاچاقچیان یک دستگاه خودرو تویوتا آبی رنگ و یک دستگاه خودرو تویوتا هایلوکس فاقد پلاک را شناسایی که سرنشینان خودرو به محض مشاهده عوامل انتظامی متواری و اقدام به تیر اندازی کردند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در این عملیات نفس گیر با مقابله به مثل، عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ کردند و این افراد با برجا گذاشتن خودرو‌ها متواری شدند.
وی با اشاره به هلاکت رسیدن ۲ نفر از اعضای این باند بین المللی قاچاق مواد افیونی، گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو‌ها و پاک سازی منطقه، یک تن، ۲۲ کیلو گرم تریاک، یک قبضه سلاح گرینف به همراه ۲۳۳ فشنگ جنگی، یک قبضه آرپی جی، ۳ گلوله آرپی جی و سه قبضه سلاح کلاش، پنج تیغه خشاب به همراه ۵۲ فشنگ جنگی کشف کردند.
سردار قنبری گفت: تحقیقات برای دستگیری سایر اعضای این باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی ادامه دارد.
وی در ادامه به اجرای یک طرح ۲۴ ساعته در شهر‌های کنارک، دلگان، سراوان، هیرمند، زابل، زاهدان، خاش و ایرانشهر اشاره کرد و گفت: در این طرح با دستگیری ۱۳ سرشاخه قاچاق مواد افیونی ۵۸۵ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به معرفی متهمان به دستگاه قضائی، عنوان کرد: امروز با اشراف اطلاعاتی پلیس در تمام نقاط استان، هیچ نقطه امنی برای اشرار، قاچاقچیان، سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت جامعه وجود ندارد.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 451874
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *