انهدام باند سارقان کولر گازی در قصرقند

22 مرداد 1397 ساعت 10:21

فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند از انهدام باند سارقان کولرگازی از مدارس و دستگیری دو مالخر حرفه‌ای خبر داد.


حمید نوری در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: در پی گزارش دو فقره سرقت از مدارس سطح شهر قصرقند و سرقت چهار دستگاه کولر گازی به ارزش تقریبی ۵۰ میلیون ریال موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی بااشاره به بررسی جزئیات پرونده افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی دقیق محل سرقت‌ها و آثار بجامانده تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری سارقان آغاز کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان "قصرقند" تصریح کرد: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه روز گذشته به اطلاعاتی در خصوص جابجایی یک دستگاه کولور گازی توسط ۲ جوان سابقه دار با یک دستگاه موتورسیکلت به یکی از روستا‌های حاشیه شهر دست یافتند.
سرهنگ نوری ادامه داد: تیم رسیدگی کننده پرونده با بدست آمدن این اطلاعات بلافاصله با هماهنگی قضائی وارد عمل شدند و با محاصره مخفیگاه، ۲ متهم و دیگر همدست آنان را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.
وی در شرح جزئیات پرونده عنوان کرد: متهمان که ۲۶ و ۳۲ ساله اند در بازجوئی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بودند که در ادامه تحقیقات در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به سرقت چهار دستگاه کولرگازی از ۲ مدرسه و فروش آن‌ها به ۲ مالخر اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند به طوری که در این عملیات افراد مالخر نیز دستگیر و اموال مسروقه با صورتجلسه به نماینده آموزش و پرورش شهرستان تحویل شد.
​خبرنگار: حامد رهبر کهخا
انتهای پیام/

 


کد مطلب: 451871

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/451871/انهدام-باند-سارقان-کولر-گازی-قصرقند

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir