۰

۱۰ میلیارد ریال برای توسعه فرودگاه کنارک هزینه می‌شود

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری، توسعه تجارت و صید صنعتی منطقه آزاد چابهار گفت: ۱۰ میلیارد ریال برای توسعه و رفع برخی مشکلات در زمینه خدمات رسانی به مسافران بدر فرودگاه کنارک هزینه می‌شود.
۱۰ میلیارد ریال برای توسعه فرودگاه کنارک هزینه می‌شود
فرزین حقدل در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: ۱۰ میلیارد ریال برای توسعه و رفع برخی مشکلات در زمینه خدمات رسانی به مسافران بویژه گردشگران و سرمایه گذاران در فرودگاه کنارک هزینه می‌شود.
وی با اشاره به مدرن سازی این فرودگاه افزود: ترمینال فرودگاه کنارک واقع در ۵۰ کیلومتری شهر چابهار بازطراحی و مدرن سازی می‌شود تا بتوان خدمات بهتری به مسافران ارائه کرد و پس از باز طراحی سالن فرودگاه کنارک در مدت دو ماه آینده امیدواریم یک سالن مدرن در شان مسافران و گردشگران بندر و منطقه آزاد چابهار داشته باشیم تا بخشی از مشکلات مرتفع شود.
حقدل ادامه داد: سازمان منطقه آزاد چابهار اقدامات خوبی برای جذب گردشگر و سرمایه گذاران داخلی و خارجی انجام داده است که به همین میزان نیازمند تسهیل سازی در رفت و آمد مسافران به این شهرستان می باشد.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری، توسعه تجارت و صید صنعتی منطقه آزاد چابهار کمک به توسعه بیمارستان امام علی (ع) چابهار، روشنایی فرودگاه کنارک، توسعه وساماندهی روستای تیس و برقرسانی به بندر کنارک را بخشی از کمک‌های منطقه آزاد به مناطق همجوار عنوان کرد.
​خبرنگار: حامد رهبر کهخا
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب: 451864
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *