غرق شدگی دو جوان در آب های ساحلی چابهار

19 مرداد 1397 ساعت 22:59

رئیس اورژانس چابهار گفت: دو جوان بومی استان عصر امروز جمعه 19 مرداد ماه ساعت 19:14 طعمه امواج سنگین دریای عمان در اسکله رمین بندر چابهار شدند که یکی از آنها هنوز پیدا نشده است.


نصیر جدگال در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: این دو مرد در خارج از محدوده طرح دریا در اسکله رمین در محلی که امواج سهمگین وجود داشته در حال شنا بوده اند که جسد جوان 19 ساله از آب بیرون کشیده شد و جسد جوان دیگر هنوز پیدا نشده است.
​وی با اشاره به حضور خانواده شخص در محل دریا افزود: هنوز عضو دوم این خانواده پیدا نشده است و عدم توجه به محل خطرناک محدوده دریا این اتفاق به وقوع پیوسته است.
​رئیس اورژانس چابهار با اشاره به آخرین غرق شدگی در دریا تصریح کرد: دقیقا اول مرداد ماه امسال بود که دختر هشت ساله ای در دریا بزرگ چابهار غرق شده و با پیدا شدن جسد دوم امروز، سومین غرق شدگی در این خواهد بود.
وی شناکردن در محل دریا بزرگ چابهار را خطرناک دانست و ادامه داد: یک لحظه بی توجهی به محل های پرخطر شنا در دریا بزرگ چابهار چنین عواقب خوفناک و غم انگیزی را برای یک خانواده به وجود می آورد به طوری که تفریح و خوشی لحظه ای تبدیل به مصیبتی بزرگ می شود.
​جدگال خاطرنشان کرد: در حال حاضر غریق نجات های اداره بنادر در محل حادثه حضور داشته و در حال گشت زنی به دنبال نفر دوم می باشند همچنین در چنین مواردی اورژانس در کمترین زمان ممکن خود را به دریا و محل وقوع حادثه می رساند تا بتوان غرق شدگان را احیا کرد.
خبرنگار: حامد رهبر کهخا
​انتهای پیام/


کد مطلب: 451858

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/451858/غرق-شدگی-دو-جوان-آب-های-ساحلی-چابهار

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir