اصحاب رسانه سربازان مقابله با جنگ نرم هستند

17 مرداد 1397 ساعت 10:08

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اصحاب رسانه سربازان عرصه مقابله با جنگ نرم و تمام عیار رسانه ای دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.



به گزارش چهاربهاران سردار رمضان شریف در آیین تجلیل از خبرنگاران سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: اصحاب رسانه در مقابله با جنگ نرم دشمنان علیه ایران اسلامی باید نقاط قوت و اقدامات نظام را بازگو کنند.
وی بیان کرد: صحنه امروز، شهید همت ها و باکری های خاص خودش را می طلبد و باید تلاش کنیم قبل از هر چیز با درایت قلم بزنیم.
سردار شریف بیان کرد: اهمیت کار فرهنگی و رسانه ای و کمک به هدایت افکار عمومی همواره در برنامه های سپاه قرار دارد.
معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان ایران عملیات های روانی و تبلیغاتی فراوانی علیه نظام و انقلاب به راه انداختند و می خواهند همه چیز را وارونه به تصویر بکشند که اصحاب رسانه وظیفه دارند در این جنگ تمام عیار رسانه ای به مقابله با افکار پلید دشمن بروند.
وی با بیان اینکه نباید تحت تاثیر القائات دشمنان قرار گرفت افزود: دشمن از طریق جنگ نرم بدنبال ایجاد اختلاف و شکاف است اما ملت ایران با اتکا به فرهنگ غنی دینی همچنان با اقتدار و عزتمندی به پیش می رود.
وی ادامه داد: همه تلاش دشمن این است که نظام را ناکارآمد جلوه دهد و به ایجاد شکاف و اختلاف دامن بزند که در این راستا باید رسانه ها نقش آفرینی و نقشه دشمنان را خنثی کنند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 451838

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/451838/اصحاب-رسانه-سربازان-مقابله-جنگ-نرم-هستند

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir