۰

دستگیری سارقین با لباس مبدل زنانه در جمعه بازار چابهار

مسئول بازرسی به شکایات مردمی فرمانداری چابهار گفت: عصر دیروز سارقین دارای لباس زنانه در جمعه بازار چابهار توسط مردم شناسایی و با کمک نیروی انتظامی دستگیر شد.
دستگیری سارقین با لباس مبدل زنانه در جمعه بازار چابهار
عبدالغفور هوت در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: سارقین دستگیر شده با توجه به اینکه در جیب هایشان کلید خودرو پیدا شده ظن این می رود که سارق خودرو بوده اند همچنان که دیروز هم در چابهار سرقت خودرو با اسپری فلفل انجام شده بود.
​وی با اشاره به گزارشات مردمی مبنی بر بچه دزدی افزود: باید گزارشات انتظامی در این خصوص منتشر شود ولی در بررسی های اولیه در خصوص مجرمان دستگیر شده، این مورد مربوط به ماشین دزدی می باشد.
​وی کمک رسانی مردمی در این زمینه ها را قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: در چنین مواردی مطمئنا اطلاع سریع به مقام های انتظامی شهرستان بزرگترین عامل برای جلوگیری از وقوع جرم های ثانویه می باشد من جمله گزارشاتی که براساس موارد مشکوک به 110 شهرستان اعلام  می شود.
​به گزارش چهاربهاران طبق اظهارات مردمی شب گذشته دو سارق با کرایه کردن خودوری تاکسی تلفنی در سطح شهر در مسیر با پاشیدن اسپر فلفل به صورت راننده، وی را از ماشین مطرود و اقدام به سرقت خودرو می کنند هنوز بازجویی ها برای مشخص شدن هویت عاملین این سرقت و مردان دستگیر شده با لباس زنانه در جمعه بازار چابهار ادامه دارد.
​خبرنگار: حامد رهبر کهخا
​انتهای پیام
شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 451796
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *