۰

غرق شدن دختر بچه هشت ساله در دریای چابهار بر اثر سهل نگاری

رئیس اورژانس چابهار گفت: عصر امروز دختر بچه هشت ساله ای بعد از اینکه بیست دقیقه طبق اظهارات شاهدین در آب دریا بزرگ چابهار غوطه ور بود دچار خفگی و ایست قلبی می شود.
غرق شدن دختر بچه هشت ساله در دریای چابهار بر اثر سهل نگاری
نصیر جدگال در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: ساعت 16 امروز دوشنبه اول مردادماه سال 97 در پی تماس تلفنی با اورژانس چابهار مبنی بر غرق شدگی دختر بچه هشت ساله در محل دریای بزرگ چابهار بعد از دو دقیقه نیروهای اورژانس پزشکی این مرکز در محل حاضر می شوند.
​وی با اشاره به عدم علائم حیاتی دختر بچه افزود: پس از اینکه امدادگران اورژانس بر بالین دختر بچه حاضر می شوند اقدام به عملیات احیا می کنند و با وجود اینکه در هنگام رساندن دختر به بیمارستان چابهار در کل مسیر عملیات احیا در حال انجام بوده ولی متاسفانه کودک جان خود را از دست می دهد.
​وی شناکردن در محل دریا بزرگ چابهار را خطرناک دانست وادامه داد: یک لحظه بی توجهی به محل های پرخطر شنا در دریا بزرگ چابهار چنین عواقب خوفناک و غم انگیزی را برای یک خانواده به وجود می آورد به طوری که تفریح و خوشی لحظه ای تبدیل به مصیبتی بزرگ می شود.
​رئیس اورژانس چابهار خاطرنشان کرد: در چنین مواردی اگر زودتر با این مرکز تماس حاصل شود شاید بتوان کودک را احیا کرد ولی بعد از اینکه کودک بیست دقیقه در آب دریا بوده و سرانجام با کمک مردمی به ساحل آورده شد با اورژانس چابهار تماس حاصل شده است.
​رئیس آتش نشانی چابهار در این خصوص به خبرنگار چهاربهاران گفت: در پی بروز این اتفاق هیچ تماسی با آتش نشانی چابهار حاصل نشده بود در حالی که نیروهای امدادی آتش نشانی می توانستند شاید سریعتر دختر بچه را از آب بیرون بکشند و حتی یک دقیقه زودتر انجام شدن عمل احیا بر روی فرد غرق شده می تواند در بازگشت به زندگی وی موثر باشد.
​خبرنگار: حامد رهبر کهخا
​انتهای پیام/
دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۲
کد مطلب: 451760
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *