۰

سیستان وبلوچستان میزبان کاروان زیر سایه خورشید

همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد باسعادت امام رضا (ع) کاروان زیر سایه خورشید روز گذشته از طریق فرودگاه کنارک وارد سیستان و بلوچستان شدند.
سیستان وبلوچستان میزبان کاروان زیر سایه خورشید
به گزارش چهاربهاران، همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد باسعادت امام رضا (ع) کاروان زیر سایه خورشید امروز وارد فرودگاه کنارک شد و مورد استقبال باشکوه دلدادگان بارگاه رضوی قرار گرفت.
 دبیر اجرایی کاروان زیر سایه خورشید سیستان و بلوچستان درحاشیه این مراسم گفت: از امروز به مدت هشت روز ۱۵۰ عنوان برنامه فرهنگی به مناسبت دهه کرامت توسط این کاروان در ۵۰ نقطه این استان به اجرا در می‌آید.
علی هوشمند اظهار کرد: کاروان زیر سایه خورشید با حضور در کنارک پرچم متبرک آستانه قدس را بر روی یکی از ناو‌های مستقر در بندر این شهرستان که به سمت خلیج عدن حرکت می‌کند به اهتزاز درمی آورد.
وی اضافه کرد: این کاروان پس از کنارک در شهرستان‌های سرباز، راسک، بزمان، دلگان، جلگه چاه هاشم، ایرانشهر، خاش، سراوان، زاهدان و منطقه سیستان حضور می‌یابد.
وی افزود: برنامه‌های عمومی نظیر حضور در شهرستان‌های مختلف استان، عیادت از بیماران، دیدار با زندانیان، مراکز نگهداری کودکان یتیم و بی سرپرست و خانواده معظم شهدا، حضور در پادگان‌ها و مراکز نظامی و نقاط صفر مرزی و برای این کاروان پیش بینی شده است.
به گفته وی ترویج و تبلیغ سبک زندگی اسلامی بر اساس معارف و فرهنگ ناب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ویژه معارف، فرهنگ، سنت و سیره امام رضا (ع)، ترویج و بهره مندی از سنت حسنه زیارت از راه دور، تقویت و استمرار ارتباط معنوی با امام معصوم (ع) و تقویت جریان‌های جوانمردی از جمله اهداف برگزاری این برنامه هاست.
دبیر اجرایی کاروان زیر سایه خورشید سیستان و بلوچستان بیان کرد: سال گذشته این کاروان مورد استقبال افزون بر ۵۰ هزار نفر از مردم شیعه و سنی این استان قرار گرفت.
هوشمند تصریح کرد: برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید ۱۱ سال در کشور و پنج سال متوالی در سیستان و بلوچستان درحال اجراست.
 دهه کرامت همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) آغاز می‌شود و در سالروز ولادت حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) به پایان می‌رسد.
انتهای پیام/
 
شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب: 451749
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *