۰
مدیر حوادث دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر خبر داد

پنج نفر کشته و مجروح در محور ایرانشهر_نیکشهر

به گفته مدیر حوادث دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر بر اثر حادثه تصادف در محور ایرانشهر_نیکشهر سه نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.
پنج نفر کشته و مجروح در محور ایرانشهر_نیکشهر
به گزارش چهاربهاران، محمودرضا ناصح اظهار کرد: ظهر امروز در ایرانشهر_نیکشهر بر اثر برخورد اتوبوس با یک دستگاه خودرو سواری پراید، ۲ نفر مصدوم و ۳ نفر به علت شدت حادثه در دم فوت شدند.
مدیر حوادث دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر افزود: مصدومین پس از دریافت خدمات درمانی پیش بیمارستانی توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیا ایرانشهر منتقل شدند.
صبح امروز نیز برخورد یک تانکر سوخت گازوئیل با یک مغازه و واژگونی آن موجب روانه شدن گازوئیل در خیابان‌های گلمورتی شهر دلگان شد.
در مجموع حمل و جابه جایی سوخت برای نخستین‌بار نیست که در محورهای سیستان و بلوچستان حادثه می‌آفریند بلکه میزان اینگونه حوادث زیاد است و اخیرا هم معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر به سیستان و بلوچستان با تایید این موضوع و بیان این مطلب که جاده‌های این استان رو به زوال و ویرانیست، گفت: برای حمل بار به ویژه سوخت باید از طریق ریلی اقدام شود تا علاوه برکاهش بار ترافیک از تلفات جاده ای نیز کاسته شود.
سعید محمدزاده ادامه داد: بر خلاف اینکه در مسیر ریلی ظرفیت 40 واگن حمل سوخت وجود دارد، تنها 4 واگن در این حوزه فعال هستند و این تلفات و حوادث جبران ناپذیر را به دنبال دارد.
وی تاکید کرد: باید حمل و جا به جایی بار را تا حد ممکن در جاهایی که ریل داریم به این سمت ریلی دهیم تا از سونامی کشتار و مصرف سوخت زیادی کاسته شود.
انتهای پیام/
شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب: 451747
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *