۰

اجرای پروژه گلخانه مدرن در صورت احداث آب شیرین کن

عبدالرحیم کردی دیروز با کلنگ زنی دو طرح عجیب در منطقه آزاد چابهار باری دیگر نشان داد که برنامه ریزی اصولی و صحیح در مدیریت خود ندارد.
اجرای پروژه گلخانه مدرن در صورت احداث آب شیرین کن
به گزارش چهاربهاران، هزینه ۲۴ هزار میلیاردی برای بزرگترین گلخانه کشور در چابهار طرحی ست که این سوال را در ذهن ها مطرح می کند؟ وقتی که با کمبود آب مواجهیم چگونه می خواهند آب گلخانه را تامین کنند و گفته میشود که برای سه هزار نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد کرد آیا این وعده هم مانند پروژه مجتمع های عظیم ورزشی تو زرد از آب در می آید.

مسلما درصورت ورود این طرح به سیستم آب کنارک و چابهار، وضعیت بحرانی بی آبی در جنوب استان حاکم خواهد ولی اگر این پروژه که مبلغ دو هزار و ۳۰۰ میلیاردی آن بقدری زیاد است که هر فردی را یاد اختلاس سه هزار میلیاردی صندوق فرهنگیان می اندازد اگر به نوبه خود تصفیه خانه آب احداث کند مطمئنا طرح خوبی خواهد بود و همه از آن حمایت می کنند.

منطقه آزاد تجاری گلخانه ای(صنعتی!) چابهار با اجرای این طرح و اشتغال سه هزار نفر در صورت احداث تصفیه خانه آب می توانند حمایت از تولید داخلی را به معنای واقعی اجرا کنند در صورتیکه شرکت هلندی پای کار مانند شرکت هندی ساخت راه آهن کنار نکشد و آقایان نگویند تحریم ها باعث لغو پروژه شد!

کردی که نشان داده برای حفظ جایگاه و منصب خود از هیچ کوششی دریغ نمی کند دیروز هم با دعوت دبیرشورایعالی مناطق آزاد کشور بار دیگر جذب سرمایه در دو پروژه متفاوت را بدون برنامه ریزی اصولی به رخ کشید.

پروژه دیگری که توسط مرتضی بانک کلنگ زنی شد مربوط به ساخت مزارع پرورش کروکودیل در چابهار می باشد، شهری که حتی مرغ خود را از ایرانشهر واردات می کند و به خودکفایی برای معیشت مردم خود نرسیده است امروز بار دیگر درگیر سیاست های اشتباه اقتصادی مدیران بومی می شود.

آیا مشکل اشتغالزایی جوانان شهرستان حل شده است که مدیرعامل منطقه به فکر معیشت کروکودیل ها افتاده اند، گاندوهای بسیاری در باهوکلات سرباز رها شده اند و هیچ تدبیری برای ساماندهی آنها انجام نشده است آنوقت منطقه چگونه می خواهد از پس هزینه های کروکودیل ها برآید!
و این داستان ادامه دارد....

خبرنگار حامد کهخا
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب: 451742
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *