۰
سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان چابهار:

آسفالت راه‌های روستایی اولویت‌ راه و شهرسازی چابهار است/ مستهلک شدن بیش از 75 درصد از ماشین آلات راهداری چابهار

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان چابهار گفت: اولویت کار اداره راه و شهرسازی چابهار مناطق روستایی است که هیچ گونه دسترسی به راه ندارند و تردد در آن مسیرها میّسر نیست و به قید فوریت باید در کمترین زمان ممکن به سرانجام برسند.
آسفالت راه‌های روستایی اولویت‌ راه و شهرسازی چابهار است/  مستهلک شدن بیش از 75 درصد از ماشین آلات راهداری چابهار
علی بامری در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به اولویت اداره راه و شهرسازی شهرستان چابهار آسفالت راه های روستایی است اظهار کرد: به محض تامین دستگاههای مورد نیاز راهسازی درکمترین زمان راههای روستای فاقد هرگونه زیرساخت اجرائی و شروع به کار می شوند.

وی افزود: در جریان بازدید از وضعیت ماشین‌آلات راهداری، فرسودگی و پر هزینه بودن نگه‌داری ماشین‌آلات این حوزه را دچار چالش جدی کرده است و دستگاه های راهداری از قبیل گریدر، تانکر آبپاش، غلطک و کمپرسی به علت عدم اعتبار کافی چند سالیست به دلیل مستهلک شدن قطعات مورد نیاز زمین گیر شدند و بلااستفاده مانده اند و در شرایط بحران هم این مشکلات به حدی نگران کننده است.
 
 سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان چابهار ادامه داد: درخواست دستگاههای مورد نیاز این اداره به اداره کل ارجاع داده شده تا هرچه سریعتر این مشکل برطرف شود و کار خدمات رسانی به مناطق محروم و صعب العبور مرتفع شود.
 
وی بیان کرد: در بازدیدی که چند روز قبل در بخش دشتیاری انجام شد در بعضی از روستاهای شرایط بحرانی است وحتی تردد برای تانکر تامین آب روستائیان دچار مشکل هستند لذا به محض دریافت دستگاههای (گریدر، تانکر آبپاش، غلطک و کمپرسی) کار این روستاها شروع خواهد شد وچندین مسیر نیز نیاز به بازسازی دارند.
 
بامری گفت: مسیر های کلانی بردیگ، جاده دلگانها سندها، جاده سیتار دیزی بمباسری راه دسترسی به رحگامها، دوراهی نگور به طرف بریس بازدید شد و چند مسیر که فاقد هر گونه زیرساخت راه هستند کار این مسیرها در اولویت قرار دارند.
 
وی با اشاره به اینکه پراکندگی و فاصله بین روستاها در شهرستان چابهار افزود: به علت هزینه های بالا قیر و زیرسازی برای احداث راههای روستایی اولویت اول از مسیرهای فاقد هرگونه زیر ساخت شروع کنیم.
 
سرپرست  اداره راه و شهرسازی شهرستان چابهار گفت: تعامل سازنده و همکاری مردم با مسئولین موجب خواهد شد تا رشد سریع و به موقع طرحهای نیمه تمام را به اتمام برسانیم.
 
وی عنوان کرد: در حوزه زمین و مسکن هم هیچ نگرانی برای مردم وجود ندارد و به طور جد در این زمینه ورود پیدا خواهیم کرد و بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم. 
 
بامری خاطرنشان کرد: مشارکت، همدلی، اتحاد و صمیمیت در بین قشرهای مختلف جامعه سبب خواهد شد تا مردم و مسئولین در کنار هم زمینه رشد و شکوفایی این منطقه را فراهم کرده و اداره راه و شهرسازی شهرستان چابهار همراه و همگام در کنار مردم است و از انتقادات و پیشنهادات سازنده استقبال خواهد کرد.

انتهای پیام/ ف
 
 
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 451739
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *