۰

روستاهای بالای 10 خانوار در شهرستان چابهار از نعمت برق بهره مند هستند

شهرستان چابهار به لحاظ برق رسانی به روستاهای بالای 10 خانوار دارای رتبه اول در سطح کشور است.
روستاهای بالای 10 خانوار در شهرستان چابهار از نعمت برق بهره مند هستند
رئیس اداره برق چابهار در گفت گو با چهاربهاران، اظهار کرد: با افتتاح طرح های برقرسانی،‌ تمامی روستاهای بالای 10 خانوار در شهرستان چابهار از نعمت برق برخوردار بوده و هیچ روستایی نخواهیم داشت که از این نعمت غیر برخوردار باشد.

امیدرضا مشهدی افزود: در پیش از انقلاب تنها 10 روستا در این منطقه از نعمت برق برخوردار بودند و در چند سال گذشته تمامی روستاهای بالای 10 خانوار چابهار برق دار شده اند.

وی تصریح کرد: هر جایی که شبکه برق به بهره برداری برسد، دیگر زیرساخت های شهری و روستایی در راستای توسعه و پیشرفت مورد توجه قرار خواهد گرفت و آبادانی و توسعه را برای هموطنان به همراه خواهد آورد.

چابهار و کنارک ارزانترین تعرفه برق در کشور را دارند
رئیس اداره برق چابهار گفت: قبوض برق شهروندان چابهار و کنارک بر اساس نوع گرمسیری یک محاسبه می‌شوند که ارزانترین تعرفه برق کشور است.
امیدرضا مشهدی با اشاره به مدیریت مصارف برق خانواده ها بیان کرد: امید است با پرداخت به موقع قبوض برق گامی موثر در توسعه کشور برداریم و با مدیریت مصارف برق ضمن صرفه جویی در هزینه به اقتصاد کشور کمک کنیم.

48 ترانسفورماتور برق در روستای کمب و عثمان آباد تاکنون نصب شده است
وی با اشاره به برق رسانی به حاشیه شهرچابهار و نصب ترانسفورماتور گفت: تاکنون در روستای کمب و عثمان آباد بالغ بر 48 ترانسفورماتور برقدار و فقط در همین فاصله بیش از 400 اشتراک واگذار شده است علاوه بر آن در حال حاضر 6 کیلومتر شبکه فشار متوسط در مسیرهای بازگشایی شده احداث و برقدار شدن کلیه ترانسفورماتورها منصوبه و نصب ترانسفورماتورهای جدید در حال اجرا توسط پیمانکاران می باشد که قرارداد این مهم در پایان سال 96 منعقد شده است.
 
100 خانوار فاقد برق در بخش دشتیاری از نعمت برق بهره مند شدند
مدیر برق بخش های دشتیاری، پلان و مرکزی چابهار و بخش تلنگ قصرقند با اشاره به برق رسانی به چهار روستا در بخش دشتیاری چابهار اظهار کرد: برق رسانی به روستاهای فاقد برق بازار محمد کریم، عثمان آباد مچکور، شهدلد بازار و خلیل آباد، پنج کیلومتر شبکه فشار متوسط و پنج دستگاه ترانس برق نصب شده است.

وحید غلامیان افزود: برای بهره مندی ۱۰۰ خانوار فاقد برق در این روستاها از نعمت برق چهار میلیارد و 893 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به افت ولتاژ برق در روستاها گفت: ۱۹ دستگاه ترانس جدید در روستای بخش مرکزی چابهار با اعتبار 11 میلیارد و 203 میلیون ریال نصب شده تا دیگر شاهد افت ولتاژ برق در این روستاها نباشیم.

مدیر برق بخش مرکزی چابهار با اشاره به پروژه توسعه برق روستایی که 375 خانوار جدید از نعمت برق بهره مند شدند، افزود: توسعه شبکه برق روستایی در ۲۵ روستای بخش مرکزی، دشتیاری و پلان با اجرای ۱۳ کیلومتر شبکه فشار ضعیف جدید و نصب ۱۵ پست ترانس برق جدید در این مدت انجام شده است.

وی تعویض سیم های فرسوده شبکه برق روستاهای مرزی ریمدان به منظور پایداری شبکه برق و جلوگیری از وقوع خاموشی با اعتبار 2 میلیارد و 480 میلیون ریال و نصب ۱۳ سری خازن بر روی خطوط فشار متوسط منطقه دشتیاری و پلان و مرکزی برای بهبود ولتاژ با اعتبار چهار میلیارد و 101 میلیون ریال را از دیگر اقدامات امور برق نگور عنوان کرد.

انتهای پیام/
دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب: 451736
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *