۰
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان

تقویت بیشتر روحیه برادری در بین اقوام شیعه و سنی ضروری است

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: تقویت روحیه برادری در بین اقوام شیعه و سنی امری ضروری است که بیش از پیش باید با اتحاد و همبستگی در مقابل توطئه‌های دشمن ایستادگی کرد.
تقویت بیشتر روحیه برادری در بین اقوام شیعه و سنی ضروری است
به گزارش چهاربهاران، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در مراسم معارفه دادستان عمومی و انقلاب چابهار ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت نیز اظهار کرد: با نگاهی به وضعیت کشورهای منطقه و مسایل بین المللی متوجه نقش حساس و تاثیرگذار ایران در منطقه خواهیم شد.
وی افزود: مقابله با داعش، اسراییل و حمایت از سوریه، فلسطین و لبنان از مصادیق روشن این جریان است همه دیدیم تنها کشوری که صادقانه به مبارزه با تروریست پرداخت نظام جمهوری اسلامی و هم پیمانانش بود.
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان ادامه داد: دشمنان تلاش کردند تا داعش در منطقه سوریه عراق بماند برای اینکه اهداف خود را ازطریق این فرزند نامشروع در دنیا حفظ کنند اما نظام جمهوری اسلامی ورد پیدا کرد و جلوی این توطئه استکباری را گرفت.
حمیدی تصریح کرد: امروز جبهه مقاومت در منطقه پرچمش سر افراز است و این قدرت نظام جمهوری اسلامی است و از طرفی نیز دشمن تلاش دارد این قدرت را از بین ببرد.
وی گفت: از ابتدای انقلاب هم باور نمی‌کردند جمهوری اسلامی به جایی برسد که تمام معادلات دشمن را در دنیا برهم بزند امروز جمهوری اسلامی خاری بزرگ در چشم استکبار جهانی است.
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: دشمن نسخه‌های متعددی از جمله نظامی، تفرقه انگیزی بین فرق، قومیت ها و مذاهب  پیچید اما به جایی نرسید امروز تمرکز آن ها روی مسایل اقتصادی آمده است تا از این طریق در بین مردم دو دستگی و نارضایتی درونی ایجاد کنند.
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: اتحاد و انسجام ملی امروز برای ما مهم است دشمن قصد دارد همزمان بین شیعه و سنی و اقوام ایرانی که هزاران سال در کشور در اوج برادری با هم زندگی کردند تفرقه اندازند.
حمیدی گفت: باید روحیه برادری در جامعه حاکم باشد تا در مقابل دشمن بتوانیم وحدت و اتحاد را حفظ کنیم و مسئولان نیز به عنوان وظیفه قانونی و شرعی باید با مدیریت جهادی مشکلات مردم را حل کنند.
وی افزود: مسئولانی که در عرصه اقتصادی مسئولیت دارند در نظام جمهوری اسلامی باید با مدیریت جهادی عمل کنند نباید برای حل مشکلات کشور مقید به روز و شب و وقت اداری باشیم  نگاه باید حل مشکلات مردم باشد باید با کار زندگی کنیم و زندگی باید توام با کار برای مردم باشد.
در این مراسم که در سالن فرمانداری شهرستان چابهار برگزار شد، رحمان ملکوتی فر به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چابهار معرفی شد.
انتهای پیام/
شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب: 451730
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *