۰
فرمانده سپاه شهرستان چابهار:

تربیت جوان های مومن، متعهد و انقلابی هدف تشکیل حلقه های صالحین است

فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: هدف از تشکیل حلقه های صالحین، در واقع تربیت جوان های مومن، متعهد، انقلابی و ولایی است که حلقه های صالحین سپاه این شهرستان باهمین هدف برنامه های خود را دنبال می کند.
تربیت جوان های مومن، متعهد و انقلابی هدف تشکیل حلقه های صالحین است
به گزارش چهاربهاران، سرهنگ پاسدار محمد علی پور احمدیان، اظهار کرد: اردوی حلقه‌های ویژه(شهید سبیل اخلاقی) طرح مساجد محور با همت معاونت تعلیم و تربیت سپاه شهرستان چابهار با حضور برادران بسیجی مساجد شیعه و سنی در مسجد دانشگاه دریانوردی  این شهرستان  برگزارشد.
 
وی با اشاره به این مطلب که هدف از برگزاری اردوی ویژه حلقه‌های صالحین، توانمندسازی سرگروه‌های حلقه های صالحین است، افزود: اردوی یک روزه در غالب توانمندسازی سرگروه‌های ویژه، برگزارشد که یکی از اولویت‌های برنامه دوم ما توانمندسازی سرگروه‌های حلقه های صالحین است .
 
پور احمدیان بیان کرد: مرحله اول گام توانمندسازی سرگروه‌ها بود، باید سرگروه‌ها را از لحاظ علمی و بصیرتی توانمند می‌کردیم که بهترین راه برگزاری اردوی تفریحی و آموزشی ویژه  برادران  بسیجی عضو پایگاه های مقاومت بسیج مساجدبود.
 
وی بیان کرد: اردوی یک روزه جهت ارتقاء سطح فرهنگی و کار تربیتی جوانان و نوجوانان بسیجی با محوریت معاونت تعلیم و تربیت سپاه شهرستان چابهار با هدف جذب نوجوانان به مساجد برگزار شده است.
 
فرمانده سپاه چابهار تصریح کرد: این برنامه با حضور ۱۷۰ نفر از جوانان و  نوجوانان مساجد اهل تشییع  و تسنن سطح شهرستان چابهار حضور داشتند که  در این اردو به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، تربیتی و هنری پرداختند.
 
وی تشکیل حلقه‌های ۲۵ نفره شجره طیبه صالحین با موضوع اخلاقی و کلاس داری با محتوای تربیتی را یکی از برنامه های مهم و اثر گذار، در بین شرکت کنندگان در این اردوی یک روزه عنوان کرد.

پور احمدیان اجرای فینال مسابقه بردار بدو در لب ساحل را یکی از برنامه های جذاب و بانشاط ورزشی اجرا شده در این اردو برشمرد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: حضور  شرکت کنندگان در  نماز جماعت مغرب، حضور افراد در باشگاه ملوانان جهت اجرای برنامه  جنگ  شادی  و اهدای هدایا به نفرات برتر مسابقات فرهنگی و ورزشی را از دیگر برنامه های اجراشده  در این اردو عنوان کرد.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 451712
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *