۰
امام جمعه اهل سنت کنارک:

در دنیا چیزی به نام حقوق بشر آمریکایی وجود ندارد

امام جمعه اهل سنت کنارک گفت: آمریکا تنها با بازی اصطلاحات اینچنینی می خواهد خود را مصالحه گر جلوه دهد در صورتی که جنایات جنگی و انسانی این کشور نشان داده حقوق بشر تنها لقلق زبانش است.
در دنیا چیزی به نام حقوق بشر آمریکایی وجود ندارد
مولوی عبدالملک ملکی پور در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: بسیاری از کشورهای دنیا در حقیقت به حقوق بشر عمل نکرده و نخواهند کرد ولی آمریکای جنایتکار که دشمنی اش از گذشته تا به امروز بر همگان روشن بوده نیز با بیان حقوق بشر آمریکایی نوعی عوام فریبی به راه انداخته و چیزی را بر زبان می آورد که بدان عمل نخواهد کرد.
وی هفته حقوق بشر آمریکایی را یادبود جنایت های نظام سلطه دانست و افزود: دشمنان واقعی اسلام یعنی آمریکا و اسرائیل که ادعای آزادی بیان و جنسیتی می کنند وقتی یک مسلمان دختر می خواهد با حجاب وارد دانشگاه اروپایی شود مانع شده و قوانین وضع می کنند تا حجاب از سر بردارد مسلما حقوق بشر نیست.
امام جمعه اهل سنت کنارک ادامه داد: بسیاری از دشمنان نظام آمریکا را ناجی خود می دانند و پیشرفت هایی که در زمینه های مختلف به دست آورده را نتیجه حقوق بشرش می دانند ولی آیا کشتار کودکان و زنان یمن نقض کننده حقوق بشر نیست.
مولوی ملکی پور بیداری اسلامی را بین کشورهای مسلمان از هر زمان مهمتر دانست و تصریح کرد: بنده به نوع خود حقوق بشر را در بسیاری از کشورهای دنیا ندیده ام ولی زمانی که کشوری هر نوع جنایت انسانی و جنگی را مرتکب می شود و در رسانه های پر قدرت دنیا فریاد از حقوق بشر سر می دهد تا صحنه سازی و حیله گری انجام دهد باید مقابله به مثل کرد و روشنگری لازم را انجام داد.
وی با اشاره به کشتار مسلمانان بیگناه یمن در حین بازی های فوتبال جام جهانی 2018 خاطرنشان کرد: اینکه همه کشورهای دنیا با بازی فوتبال نوعی دوستی و صلح را جشن بگیرند ولی کشورهای عربستان و آمریکا با نقشه و برنامه ریزی مشغول جنگ در کشورهای بی دفاع شوند نقص کامل حقوق بشر است و نیازمند موضع گیری همه کشورهای دنیاست.
​خبرنگار: حامد رهبر کهخا
انتهای پیام/
سه شنبه ۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب: 451682
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *