۰
فرمانده انتظامي شهرستان چابهار خبر داد؛

کاهش 52 درصدی سرقت ها و دستگیری 96 سارق در چابهار

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری 96سارق و کاهش 52 درصدی سرقت ها و کشف 58 درصدی پرونده ها در خرداد ماه سال جاري خبر داد.
کاهش 52 درصدی سرقت ها و دستگیری 96 سارق در چابهار
به گزارش چهاربهاران، سرهنگ حیدر علی کیخامقدم اظهار کرد: ماموران انتظامي شهرستان چابهار در راستاي اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و افزايش احساس امنيت در بين شهروندان با تلاش شبانه روزي خود موفق به دستگيري 96سارق حرفه اي در خرداد ماه سال جاري شدند که این متهمان به 58 فقره سرقت اعتراف کردند.
وی با اشاره به طرح تشدید مبارزه با معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر، تصریح کرد: ماموران انتظامي شهرستان چابهار با اشرافيت اطلاعاتي در چند عمليات، موفق به دستگیری تعداد 31 معتاد متجاهر و جمع آوری 32 خرده فروش در این بازه زمانی شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار ضمن اشاره به کشف کالای قاچاق در راستای جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، افزود: در این مدت یک ماهه بیش از 2 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف و متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
 
سرهنگ کیخا مقدم خاطرنشان کرد: پليس با تمام توان و در چارچوب قانون، برخورد با مجرمان و اخلالگران نظم و امنيت عمومي را در دستور کار خود قرار داده و در اين مسير از هيچ کوششي دريغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/ ف
دوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب: 451677
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *