۰

نارسایی در کلید اصلی پست مرکزی برق چابهار عامل قطعی چهار ساعته شب گذشته

رئیس اداره برق چابهار گفت: آسیب دیدگی در کلید پست ۶۳ کیلو ولتی مرکزی برق چابهار باعث نارسایی و قطعی برق در سایر پست های ۶۳ کیلو ولتی سطح شهر و در پی آن برق منازل و معابر شهروندان مرکز شهر در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه دیشب قطع شد.
نارسایی در کلید اصلی پست مرکزی برق چابهار عامل قطعی چهار ساعته شب گذشته
 
امید رضا مشهدی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: بلافاصله بعد از اختلال در پست مرکزی شهرستان چابهار، مأموران اداره در وحله اول با اتصال مسیرهای قطع شده به کابل های برق دار اقدام به برقراری اتصال شبکه به همه منازل محدوده پست های جانبی چابهار کردند که در پی آن خیابان های مرکزی شامل سید آباد، حافظ و بلوار صیاد در مرکز شهر به خطوط دارای برق متصل شدند.
وی با اشاره به شروع تعمیرات اصلی کلید اصلی برق شهر افزود: رطوبت و گرمای زیاد باعث آسیب رساندن به پست مرکزی چابهار شده بود و این در حالی ست که عایق های استاندارد برای محافظت از رطوبت و گرما در اتصالات کلید اصلی شهر بکار رفته است.
رئیس اداره برق چابهار ادامه داد: هدف و راهبرد اصلی مأموران ما رسیدگی و رفاه شهروندان برای برقرسانی در کوتاه ترین زمان در اتفاقات اینچنینی می باشد به طوری که از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه بامداد دیشب تا پنج صبح مشغول عملیات تعمیرات بوده و کار اتصال خطوط را به پایان رساندند و خوشبختانه همه مشکلات به وجود آمده رفع شد.
مشهدی ضمن تشکر از صبوری مردم شریف چابهار در چنین اتفاقاتی خاطرنشان کرد: خواهش بنده از مشترکان عزیز برق چابهار صرفه جویی در مصرف برق حتی به اندازه خاموش کردن یک لامپ می باشد چراکه در مجموع در کنار رطوبت و گرمای شدید آفتاب فشار کمتری به پست های برق وارد شده همچنین، جلوگیری از اسراف مصارف مالی خانواده ها را به دنبال دارد.
خبرنگار: حامد رهبر کهخا
​انتهای پیام/
دوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب: 451676
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *