۰
کارشناسی امور سیاسی در گفت و گو با چهاربهاران:

کشتار روزانه مردم یمن، جنایت جنگی و نسل کشی است/ جنگ و جام جهانی؛ یمن قربانی world cup2018

کارشناسی امور سیاسی گفت: کشتار روزانه مردم کشور یمن به دست عربستان سعودی همراه با متحدان و همپیمان هایش جنایت جنگی و نسل کشی است.
کشتار روزانه مردم یمن، جنایت جنگی و نسل کشی است/ جنگ و جام جهانی؛ یمن قربانی world cup2018
مرتضی دهقان در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به اینکه تلاش استکبار جهانی و دور ماندن اذهان عمومی جهان نسبت به کشتار مسلمانان در برهه جام جهانی است اظهار کرد: رخ دادن جنگ های 33 روزه لبنان با اسرائیل، بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم صهیونیستی و حمله داعش به سوریه دقیقا مصادف با جام های جهانی گذشته، نشان از این است که قدرت های استکباری و متجاوز در پی آنند تا به دور از توجهات اذهان عمومی جهان، به جنایت های خود بپردازند و اهداف تجاوزکارانه خود را در برهه ای که توجه جامعه جهانی بر اتفاق مجذوب کننده جام جهانی معطوف است پیش ببرند.
 
وی افزود: در تداوم این استراتژی و خوی استکباری، این بار نوبت به رژیم سعودی رسیده است تا درحالی که تمام توجهات اذهان مردم دنیا بر جام جهانی روسیه متمرکز شده است دست به حمله متجاوزانه علیه حدیده یمن بزند و نیروهای انصار الله را با چالشی جدی روبه رو کند.
 
کارشناس سیاسی بیان کرد: حساسیت این حملات از آنجاست که اگر مزدوران سعودی در سکوت کشورهای مدعی حقوق بشر مثل آمریکای غاصب، بتوانند حدیده یمن را دراختیار خود بگیرند بستر و فرصت متناسبی جهت برپایی دولتی موافق خود و درنتیجه مخالف انصار الله و شیعیان مظلوم یمن خواهند یافت.
 
وی گفت: برخلاف آنچه که عربستان سعودی و متحدان و حامیانش یعنی رژیم صهیونیستی و آمریکا ادعا میکنند، هیچ نظامی ایرانی در یمن برای مبارزه با مزدوران رژیم سعودی حضور ندارند و هیچگونه تسلیحات یا تجهیزات نظامی از ايران به یمن انتقال نیافته است و این مردم مظلوم خود یمن هستند که با تسلیحات و تجهیزاتی فرسوده و محدود اما با اراده ای الهی در حال دفاع از ارزش های اسلامی و مردمی یمن هستند.
 
دهقان با اشاره به اینکه در این روزها که به سیاست جعبه جادویی تلویزیون، همه نگاه های دنیا به بازی های جام جهانی است تصریح کرد: در این سوی عالم هم یک جام جهانی برپاست و در سکوت کامل؛ تمام دنیای استکبار همه عِده و عُده اش را به میدان آورده و یک جبهه زر و زور و تزویر تشکیل داده و در تیم مقابلش یک ملت محروم و تحریم شده، مظلومانه ایستاده است.
 
وی با بیان اینکه سکوت سازمان های بین المللی در مقابل این جنایات قابل توجیه نیست خاطرنشان کرد: ائتلاف سعودی، صهیونیستی و آمریکایی در فضای الان که به شدت در حال کشتار مردم مسلمان و مقاوم یمن است تا شاید مقاومت سرافراز یمنی تسلیم شود و این درحالی است که وجدان های جهانی در خواب و سازمان های بین المللی هم همراه جانیان عالم است.

انتهای پیام/ ف
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب: 451654
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *