۰
رئیس شورای اسلامی شهرستان چابهار مطرح کرد؛

روز قدس نماد مقاوت، ایستادگی در برابر تجاوزات غرب و پیروزی اسلام

رئیس شورای اسلامی شهرستان چابهار گفت: در حالی که مردم مظلوم قدس در هفتادمین سال اشغال از سوی رژیم غاصب صهیونیستی به سر می برند، جبهه مقاومت در این سال ها هیچ گاه از پای ننشسته و در مقابل ظلم فتنه گران آمریکایی و صهیونیستی کوتاه نخواهد آمد.
روز قدس نماد مقاوت، ایستادگی در برابر تجاوزات غرب و پیروزی اسلام
معین الدین سعیدی در حاشیه روز قدس در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: شرکت‌کنندگان با حضور حماسی، وحدت‌بخش، آگاهانه و همراه به بصیرت خود مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان، حامیان تروریست و استکبار جهانی زدند و وفاداری خود را در حفظ و پایداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب نشان و برگ زرین دیگری بر افتخارات شهر اقتصادی چابهار افزودند.
​وی قدس را نماد وحدت اسلامی توصیف و افزود: امسال در شرایطی که آمریکا سفارت خود را از تلاویو به قدس شریف انتقال داده قدرتمندتر و گسترده‌تر ازسال‌های گذشته در مراسم راهپیمایی حضور یافته و با اعلام انزجار خود از رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیست فریاد آزادی، استقلال، حقانیت و مظلومیت سر داده و رسالت دینی و شرعی خود را در اعلام برائت از کفار و مشرکین انجام دادند.
​سعیدی توجه به امنیت اسلامی را سرلوحه وحدت اسلامی دانست و ادامه داد: قدس شریف حرم پیامبران عظیم الشان و قبله نخست مسلمانان جهان بوده و غصب این سرزمین توسط رژیم صهونیستی و آمریکا موجب می‌شود چهره واقعی دشمنان آشکار شود، بی شک انتقال سفارت آمریکا به قدس بزرگترین جنایت ضد اسلامی ست و مسلمانان با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس مخالفت و انزجار خود را از این تصمیم به جهانیان نشان دادند.
​رئیس شورای شهرستان چابهار عنوان کرد: روز جهانی قدس میراث گرانبهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد به ضرورت وحدت و انسجام ملت‌های مسلمان در برابر زورگویان و صهیونیسم است.
​وی قدس را حق قانونی مسلمانان دانسته و خاطرنشان کرد: امیدواریم حق‌جویی مسلمانان یک بار دیگر در گوش جهانیان طنین‌انداز و بستری لازم برای احیای حقوق حقه ملت مظلوم فلسطین و پیروزی اسلام و مسلمین بر ستمگران و جنایتکاران فراهم گردد؛ به امید روزی که اسلام پیروز گردد و جهانیان در سایه عدل و اخلاق و معنویت و صلح و امنیت زندگی کنند.
خبرنگار: حامد رهبر کهخا
​انتهای پیام/



 
جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب: 451615
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *