۰
چهاربهاران از راهپیمایی روز جهانی قدس در بندر چابهار گزارش می دهد؛

روز قدس؛ روز نمایش وفاداری به ارزشهای انقلاب در دفاع از مستضعفین جهان است

قشرهای مختلف مردم روزه دار شهرستان چابهار همگام با همه نقاط کشور و امت اسلام با شرکت در راهپمایی حمایت خود را از انتفاضه فلسطین و آرمانهای قدس شریف اعلام کردند.
روز قدس؛ روز نمایش وفاداری به ارزشهای انقلاب در دفاع از مستضعفین جهان است
به گزارش چهاربهاران، مردم شهید پرور و همیشه در صحنه چابهار صبح امروز ساعت 10 با حضور در سه راه فرودسی با مشتانی گره کرده راهپیمایی روز جهانی قدس را اغاز کرده ومسیر را تا میدان شهدای تاسوعای حسینی طی کردند در انتهای مسیر 3 نماد شیطان منقش به پرچم رژیم صهیونیستی وامریکا به آتش کشیده شد.

مردم چابهار بامشتهایی گره کرده و با در دست داشتن تصاویری از قدس و فلسطین و امام راحل و مقام معظم رهبری وشهدای شهرستان چابهار، پرچم های فلسطین و ایران شعارهایی بر علیه صهیونیستها و امریکا سردادند و انزجار خود را از اقدامات و کودک کشی آنها به نمایش گذاشتند.

اقشار و گروه‌های مختلف مردم اعم از زن و مرد، پیر و جوان، شیعه وسنی با حضور پرشور خود در صف‌های راهپیمایی روز قدس، حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

در پیشاپیش صفوف‌‌ راهپیمایی، امامان جمعه شیعه وسنی، استاندار سیستان و بلوچستان، رئیس شهرداری های کشور، فرماندار، فرماندهان نظامی وانتظامی و بسیاری از مسئولان شهرستان در کنار مردم روزه دار چابهاری حضور داشتند.

خبرنگار چهاربهاران در این روز گرم و شرجی پای صحبت مردم روزه دار نشست؛ در ابتدای مولوی اهل سنت که با مشتان گره کرده و با آب و تاب فراوان جواب شعار مرگ بر صهیونیسم را سر می داد هدف خود را از آمدن به راهپیمایی بیدار نگه داشتن همه مردم مسلمان دنیا در قضیه قدس عنوان کرد.

وی افزود: بیداری و بصیرت مردم ایران از ابتدای نام گذاری این روز به فرمان امام خمینی(ره) بود که مسئله قدس به فراموشی نرود.

یکی از کارمندان ادارات چابهار مایوس کردن رژیم غاصب اسرائیل در ایجاد رابطه با برخی از کشورهای مرتجع عربی را از اهداف مهم خود در شرکت در راهپیمایی عنوان کرد و به خبرنگار چهاربهاران گفت: صهیونیستها به دنبال کسب مشروعیت جهانی به خصوص در بین اعراب هستند و این نوع برنامه ها از جمله روز جهانی قدس مسلمانان انقلابی دنیا با مرگ بر اسرائیل گفتنشان آرزو وبرنامه های صهیونیستها را به گور خواهند برد.

وی  افزود: جمهوری اسلامی ایران تنها حکومتی است که با گذشت از همه مادیات دنیا و تحمل تحریمهای همه جانبه که بخش اعظمی از آنها بدلیل ایستادگی کشور بر روی ایدتولوژِی ضد صهیونیستی است.

نوجوان بلوچ را دیدم که به همراه دوستان خود به راهپیمایی آمده بودند لبخند می زد و گفت: شرکت من در راهپیمایی امروز اعلام همبستگی با بچه های فلسطین است، که احساس نکنند تنها هستند.

استاد دانشگاه چابهار به خبرنگار چهاربهاران گفت: ملت مسلمان ایران همواره در همه برهه‌ها و همه صحنه‌ها روحیه آزادیخواهی، عدالت‌طلبی و ظلم‌ستیزی و کمک به مظلومان را در جهان به معرض نمایش گذاشته و دفاع از عدالت و ملتهای مظلوم و ستمدیده را در سرلوحه آرمانهای آزادیخواهانه خویش قرارداده است.

احمدی افزود: روز قدس روز تجلی وحدت امت جهان اسلام است که یک دل و یک صدا بر علیه دشمنان قسم خورده اسلام به سرکردگی آمریکا و رژیم نامشروع اسرائیل فریاد برآورند که قدس و اولین قبله مسلمانان باید از زیر یوغ صهیونیست‌ها آزاد شود.

امروز روز قدس به نماد استکبار ستیزی در جهان اسلام تبدیل شده و دشمنان اسلام و انقلاب از این امر خشمگین هستند.

انتهای پیام/
جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب: 451612
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *