دعوت علمای شیعه، سنی و مسئولین شهرستان چابهار به آحاد شهروندان جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس؛

روز قدس روز همبستگی و همدردی با مردم ستمدیده فلسطین است/ روز قدس را پرشور و کوبنده تر از سال قبل برگزار می کنیم

17 خرداد 1397 ساعت 8:32

علمای شيعه وسني و مسئولین شهرستان چابهار بر لزوم شركت گسترده مردم در حمايت از مردم ستمديده فلسطين و حفظ اتحاد و انسجام در مقابل صهيونيسم جهاني تاكيد كردند و گفتند: با توجه به جنایات اخیر رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه، راهپیمایی روز قدس امسال کوبنده تر از هر سال برگزار شود.


به گزارش چهاربهاران، روز جهانی قدس نشانه دلبستگی انقلاب و ملت ایران به قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین است. هدف از راهپیمایی در این روز نشان دادن وحدت و یکپارچگی ملت مسلمان اعم از شیعه و سنی به جهانیان است که بدانند روز قدس فراموش شدنی نیست.
روز جهانی قدس، روز جهان اسلام است. روزی که جهان اسلام باید بخروشد و در مقابل ظلمی که در طول تاریخ به مسلمانان روا شده، بایستد.
 قریب به 39 سال از نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان،به عنوان روز جهانی قدس توسط حضرت امام خمینی (ره) می‌گذرد. روزی که تمام آزادی خواهان جهان یک صدا فریاد انزجار خود از اقدامات جنایت کارانه رژیم اشغالگر قدس را به گوش جهانیان رسانده و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین راه پیمایی عظیم جهانی برگزار می‌کنند.
در آستانه فرارسیدن جمعه آخر ماه مبارک رمضان و نامگذاری این مناسبت به روز حمایت از مظلومین علمای شيعه وسني و  مسئولین ادارات شهرستان چابهار در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران از مردم همیشه در صحنه چابهار جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آوردند که با حضور خود پاسخی کوبنده به یاوه گویی های رژیم کودک کش و اربابش امریکای جنایتکار دهند.
 
حضور مردم در راهپیمایی روز قدس لرزه بر اندام استکبار می اندازد
امام جمعه اهلسنت مسجد امام حسین(ع) چابهار روز قدس را روز همصدایی امت واحده اسلام بر علیه امریکا و صهیونیسم جهانی دانست و حضور مردم در صحنه لرزه بر اندام استکبار خواهد انداخت.
مولوی عبدالرحمن ترنجزر در گفت‌وگو با خبرنگارچهاربهاران، گفت: وجود رژیم منحوس صهیونیستی همانند خاری در گلوی مردم ستمدیده فلسطین است که نیم قرن موجبات آزاد واذیت آنان را فراهم کرده است، برماست که با شرکت در راهپیمایی روز قدس هرچند به عنوان تنها کاری که می توانیم بکنیم فریاد مرگ بر اسرائیل را در حمایت از آنان سر دهیم.
وی افزود: مردم شریف و غیور چابهار همگام و همراه با مسلمانان جهان ضمن محکومیت و اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی، به حمایت از برادران فلسطینی خویش، فریاد مرگ بر اسرائیل را سر خواهند داد تا بار دیگر فروپاشی رژيم دروغین و پوشالی صهیونیسم را شاهد باشیم.

حضور در راهپیمایی روز قدس نشان دادن خشم و غضب از جنایت های رژیم صهیونیستی است
رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به موضوع انتقال سفارت آمریکا و خشم مسلمانان جهان نسبت به این مسئله، اظهار کرد: راهپیمایی امسال پر شورتر و منسجم تر برگزار خواهد شد و قطعا به صدای اعتراض آزادی خواهان جهان در قبال مظلومیت ملت فلسطین و محکومیت اقدام جنایتکارانه ایالات متحده تبدیل خواهد شد.
محمدامین محمدی افزود: جهان بشری لبریز از خشم و غضب از جنایت های رژیم صهیونیستی است و می طلبد در راهپیمایی روز قدس با شعارهای کوبنده تر و مشت های گره کرده این نفرت را نشان داده شود.
وی گفت: ملت ایران در کنار امت مسلمان سراسر دنیا در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت علنی خود را از مردم فلسطین، لبنان و نوار اشغالی اعلام می دارند.
 
روز قدس را پرشورتر و کوبنده تر از سال قبل برگزار می کنیم
مولوی اهل سنت چابهار با اشاره به اینکه مردم ما همیشه پشتیبان مردم ستمدیده فلسطین هستند، به خبرنگار چهاربهاران گفت: باید با حضوری گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس به همگان نشان دهیم که پشتیبان مردم مظلوم و ستمدیده بوده و در برابر ظلم و ستم‌هایی که صورت می‌گیرد سکوت نخواهیم کرد.
مولوی سیدمحمد درتکیده بیان کرد: روز قدس نماد آزادی خواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است که بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره)، دنیا را به مقاومت در برابر سلطه جهانی فرا می‌خواند و هر سال پر شور تر از سال قبل آزادی‌خواهان جهان و مسلمانان نقاط مختلف گیتی، جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کرده و با غریو الله اکبر ضرورت وحدت و بهم پیوستن صفوف مسلمین را مقابل دشمنان اسلام فریاد می‌کنند.

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس پشتوانه‌ای برای مردم مظلوم فلسطین است
 رئیس اداره بنیاد شهید چابهار با اشاره به اینکه روز قدس تنها متعلق به جریان خاصی نیست اظهار کرد: روز جهانی قدس تنها متعلق به یک جریان و اندیشه سیاسی خاصی نیست، بلکه این روز متعلق به تمام استکبارستیزان جهان با سلیقه‌ها و نژادهای مختلف است، به‌طور حتم حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس پشتوانه‌ای برای انتفاضه مردم فلسطین است.
علی داورنیا به خبرنگار ما گفت: حضور با بصیرت و گسترده در راهپیمایی روز قدس سبب خواهد شد تا جامعه جهانی بداند که جهان اسلام یک دل و هم صدا در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه گام بر می دارد.
 
روز قدس، روز حماسی در تاریخ معاصر است
مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی چابهار روز قدس را هر ساله بسيار حساس خواند و تاكيد كرد: آحاد مردم مومن، روزه دار و همیشه در صحنه چابهار با توجه به حساسیت روز جهانی قدس همزمان و همصدا با همه مسلمين آزاده دنيا با طنین فریاد حمایت از مردم مسلمان و مظلوم فلسطین، نفرت و انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس اعلام کنند.
حجت السلام یارمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگارچهاربهاران، روز قدس را روز حماسی در تاريخ معاصر دانست و تصريح كرد: روز قدس به روز جهاني تبديل شده و در اين روز اوج قدرت جهاني مسلمانان را شاهد خواهيم بود و مردم ما با حضور حداکثری خود در راهپیمایی روز جهانی قدس به رژیم غاصب صهیونیستی و هم‌پیمانانش آمریکا و کشورهای استکباری جهان، جواب دندان‌شکنی می دهند.
 
حضور ملت های جهان در راهپیمایی روز قدس مرهمی بر زخم‌های فلسطینیان خواهد بود
معاون اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار با اشاره به حضور گسترده، ملت‌های جهان در دفاع از آرمان های مردم بی گناه و داغ دیده فلسطین که قطعا مرهمی بر زخم‌های این افراد خواهد بود، اظهار کرد: روز قدس یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی و یادگار امام راحل است و همه مردم جهان در این روز وظیفه دارند که به میدان بیایند و با فریادهای کوبنده، از حقوق پایمال شده مردم مظلوم فلسطین و دیگر کشورهایی که هم اکنون مورد هجوم دشمنان اسلا م قرار گرفته اند، دفاع کنند.
غلامرضا آرامش به خبرنگار ما گفت: در راهپیمایی روز قدس مردم همیشه درصحنه با حضور حداکثری خود بر نابودی رژیم غاصب و ایستادگی در برابر زورگویی های آمریکا فریاد خواهند زد.
 
روز قدس؛ روزمحکومیت رژیم اشغالگر قدس و رساندن صدای مظلومیت فلسطین به سازمان ملل است
کارشناس مذهبی و فعال فرهنگی شهرستان چابهار به خبرنگار چهاربهاران گفت: امسال روز جهانی قدس بسیار متفاوت‌تر از سال های پیش و در شرایط ویژه ای برگزار می شود، شرایط بسیار حساس در منطقه، که به سود محور مقاومت بوده و مستکبران عالم را در تنگنا و انزوای بی سابقه قرار داده است.
حجت السلام علی رشیدی افزود: امت روزه دار در این روز با محکوم کردن جنایت رژیم اشغالگر قدس، صدای مظلومیت فلسطین را به گوش جهانیان و به خصوص سازمان‌های بین‌المللی که هیچ‌گونه واکنشی در برابر جنایات از خود نشان نداده‌اند، برسانند.
 
 روز قدس، نماد مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم است
فرمانده سپاه شهرستان چابهار در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، تعیین جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس، از طرف بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، دور اندیشی امام خمینی (ره) دانست و گفت: نامگذاری روز قدس نمادی بسیار تاثیر گذار در مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم بود.
سرهنگ پاسدار علی کوهستانی از مردم مومن و مسلمان چابهاری خواست تا در این بره حساس به پا خیزند و در راهپیمایی روز قدس حرکات ضد بشری آمریکا و صهیونیسم را محکوم سازند.
 
روز قدس روز یکپارچگی امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین است
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) چابهار به خبرنگار ما، گفت: روز قدس عرصه ای برای اتحاد و یکپارچگی قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی است.
رضا گلزار مقدم افزود: ملت بزرگ ایران با درک شرایط حساس فعلی با حضور حماسی وایستادگی انقلابی خود در روز قدس و دفاع از آرمان فلسطین نشان خواهند داد که مبارزه با دشمن کودک کش و تفرقه افکن صهیونیسم غاصب را فراموش نخواهد کرد و همچنان یاریگر مظلوم چه در فلسطین، یمن، سوریه، بحرین و دیگر نقاط جهان خواهد بود.
وی گفت: باید با حضور در این راهپیمایی گسترده به حمایت از مردم مظلوم فلسطین بپردازیم که مورد ظلم و ستم ایادی استکباری قرار دارند.

انتهای پیام/ ف
 

 


کد مطلب: 451610

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/451610/روز-قدس-همبستگی-همدردی-مردم-ستمدیده-فلسطین-پرشور-کوبنده-تر-سال-قبل-برگزار-می-کنیم

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir