در مراسم یادبود حماسه 15 خرداد در چابهار عنوان شد؛

آمریکا و اسرائیل به فرموده قرآن مانند تار عنکبوت سست اند/امروز دشمن با هدف قرار دادن اعتقادات مردم سعی در خالی کردن پشت رهبری را دارد

15 خرداد 1397 ساعت 14:38

امام جمعه چابهار گفت: آمریکا و اسرائیل متوجه شده اند که با حمله نظامی توان حمله به ایران را ندارند بنابراین با جنگ فرهنگی سعی بر نابودی اعتقادات مردم ایران را دارند تا بدین وسیله پشت رهبری را خالی کنند ولی بدانند که ایران با تلنگری می تواند هر دو را به نابودی کشاند.


به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در مراسم یادبود حماسه 15 خرداد که با حضور فرماند سپاه، فرماندار و مسئولین چابهار در مسجد امام حسین (ع) این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: کسانی که امروز دارند به حجاب نیش خند می زدند اول انقلاب می گفتند بروید در دانشگاه دختران و پسران را از یکدیگر جدا کنید ولی امام راحل، مقام معظم رهبری را فرمود بروید و فرهنگ اسلامی را بین دانشجویان ایجاد کنید نه دیوار کشی و جدا سازی میان آنان را، چرا که اساس دین مخالف چنین کرداری است.
وی با اشاره به خانه عنکبوت دشمنان اسلام افزود: امام راحل قدرت خدا را باور کرد، نه تانک و گلوله دشمنان را و رئیس رژیم صهیونیستی در بدو انقلاب اسلامی گفت این انقلاب همه دنیا را به لرزه می اندازد و امروز می بینیم که نابودی اسرائیل نزدیک شده است.
امام جمعه چابهار ادامه داد: انقلاب اسلامی ما به پشتوانه خداوند متعال رژیم بعثی عراق را از خرمشهر بیرون کرد و امام خمینی ره فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد.
وی با خرج هفت تریلیون دلاری آمریکا در سوریه تصریح کرد: این مبلغی که آمریکایی‌ها برای تجزیه و نابودی سوریه خرج کردند با توجه به هنگفت بودن هزینه به زوال رفت چراکه خداوند همواره همیار مسلمانان بوده و به فرموده قرآن دشمن مانند خانه عنکبوت است، آمریکا و اسرائیل نابود شدنی اند.
حجت الاسلام موسوی تشریح کرد: چرا انقلاب های تونس، لیبی و افغانستان اقتدار نداشتند و نابود شدند زیرا ولایت و رهبری که آنها را به خداوند وصل کند وجود نداشت کسی که بخواهد به آمریکا پناهنده شود به خانه عنکبوت پناهنده شده است، در خانه ذکر گفتن به درد نمی خورد باید به میدان عمل وارد شد.
​وی نزدیک شدن سالروز شهادت شهید عشوری خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار در چابهار و به خاطر اسلام جان فدا کرد ولی دشمن بداند هنوز عشوری های زیادی در این مرز بوم آماده نابودی دشمنان اسلام می باشند و تا انقلاب حضرت حجت به فعالیت خود بر علیه مستکبران و دوام امنیت کشور ایستاده اند.
​خبرنگار: حامد رهبر کهخا
​انتهای پیام/


کد مطلب: 451602

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/451602/آمریکا-اسرائیل-فرموده-قرآن-مانند-تار-عنکبوت-سست-اند-امروز-دشمن-هدف-قرار-دادن-اعتقادات-مردم-سعی-خالی-کردن-پشت-رهبری

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir