۰
در مراسم سالروز ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب در چابهار؛

امام خمینی (ره) با نابودی طاغوت زمان توانست دنیا را در شگفتی قرار دهد

معاون پژوهشی و پرورشی آموزش و پرورش چابهار گفت: امام خمینی(ره) بزرگمرد تاریخ معاصر است که توانست با استفاده از اندیشه ها و تفکرات ناب اسلامی بساط حکومت دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی را در ايران سرنگون کند.
امام خمینی (ره) با نابودی طاغوت زمان توانست دنیا را در شگفتی قرار دهد
به گزارش چهاربهاران احمد علی سرحدی در مراسم شعر خوانی سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب در سالن کوثر کوی بندر چابهار که با حضور مسئولین برگزار شد اظهار کرد: استکبار جهانی در دوران قبل از انقلاب اسلامي با سیطره بر حکومت شاهنشاهی سرمایه های ملی و مادی این کشور را به غارت می بردند و ملت ما را صد درصد وابسته به خود كرده بودند.
وی با اشاره به تاثیر عظیم این انقلاب در جهان افزود: همه اندیشمندان و سیاسیون جهان با نقش آفرینی بزرگ امام راحل با اتکای به خدا در پیروزی این انقلاب قبطه خوردند و آمریکا كه به تعبیر امام راحل شیطان بزرگ است در راس این چپاول و غارتگري قرار داشت و دستان پلید آنان با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام برای همیشه از این کشور کوتاه شد.
معاون پژوهشی و پرورشی آموزش و پرورش چابهار ادامه داد: حوادث سال های 42 مردم قم و بمباران مردم روزه دار بانه در سال 63 که منجر به شهادت تعداد کثیری از مردم شد هیچ گاه از تاریخ پاک نخواهد شد، در این دو حادثه غمبار دست دشمنان به خون افراد بسیاری از هموطنان و همشهریان ما آلوده شد ولی باز هم نتوانستند مانع از تداوم انقلاب و توقف آن شوند.
وی با اشاره به انواع توطئه های استکبار جهانی بر عليه ايران اسلامي كه آمریکای جنایتکار در راس آنان قرار دارد گفت: خوب است که آمریکا و تمام دشمنان مردم ایران اين نكته مهم را بدانند که ملت بزرك ايران هرگز تسلیم توطئه و زیاده خواهی های انان نمی شود بطوریکه این ادعا را در طول چهار دهه گذشته نیز به خوبی ثابت کرده اند.
​سرحدی خاطرنشان کرد: اگر امروز انقلاب اسلامی توانسته است در قله عظمت و اقتدار قرار گیرد به دلیل رهبری مدبرانه بنیان‌گذار کبیر و در تداوم آن رهبر معظم انقلاب است که دشمنان این نظام و انقلاب را به نقطه استیصال کشانده است.
خبرنگار: حامد رهبر کهخا
انتهای پیام/


 
دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 451600
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *