۰

مسئله حجاب، اجباری و اختیاری نیست بلکه فرمان خداوند است

داشتن حجاب برای زنان و مردان واجب است و واژه هایی مانند حجاب اجباری، چهارشنبه های سفید، دختران خیابان انقلاب و آزادی یواشکی حربه امروز دشمنان مردم ایران برای نابودی کشور است.
مسئله حجاب، اجباری و اختیاری نیست بلکه فرمان خداوند است
حجاب بانوان مسئله مهم فرهنگی ست که دشمنال ملت ایران با شبکه های مختلف اجتماعی آن را به منظور نقطه عطف برای نابودی اسلامی مورد هدف قرار داده اند و هزینه های گزافی توسط مترسک هایی مانند معصومه(مسیح) علی نژاد برای بی حجابی زنان و دختران این سرزمین صرف می کنند.
مقوله بی حجابی امروز به یک معضل کاملاً مشهود در جامعه درآمده است معضلی که فقط برای افراد بی‌حجاب مشکل ایجاد نمی کند؛ در واقع آسیب‌هایی که از بی‌حجابی ناشی می‌شود، تمام اعضای جامعه در بر می‌گیرد در سوره احزاب میخوانیم : ای پیامبر به زنان خود و دختران و زنان مومن بگو روسری ها و مقنعه های خود را بپیچانند این جور به عفیفه بودن و شریف بودن شناخته می شوند، تا کسی معترض ایشان نشود و ایشان را آزار ندهد و خداوند آمرزنده و مهربان است.
​امام جمعه شهرستان چابهار در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: حجاب به لحاظ اجتماعی در جامعه غرب و اروپایی وجود ندارد آیا توانسته اند فساد را کنترل کنند بنابراین نادیده گرفتن حجاب یعنی آزادی حیوانی و بی بندوباری، اینکه در خیابان بدون حجاب باشند مطمئنا آزاد و اذیت جنسی را در پی دارد و می توان از کشورهای غربی درس گرفت که حتی در ارتش کشورشان تجاوزات به عنف انجام می شود.
​حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی با اشاره به فرامین دین افزود: حجاب ارزش زن را بالا می برد ولی بی حجابی بزرگترین ضربه به کشور است به طوری که باعث از بین بردن امنیت اجتماعی، خانوادگی و روانی می شود؛ وقتی که یک زن بدون حجاب در جامعه باشد با تعرضات غیراخلاقی روبرو می شود حتی آن مرد متاهل نیز با دیدن زن آرایش کرده و بی حجاب شاید به همسر خود دلسرد شود و مشکلات اجتماعی عدیده ای را به دنبال دارد.
وی با اشاره به جنبه اسلامی حجاب ادامه داد: کسی نمی تواند بگوید اسلام را قبول دارم ولی نماز را قبول ندارم و مسلمان باشد و نماز نخواند یقینا حجاب اجبار و الزام ندارد بلکه جزو ضروریات اسلام است.
​حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: نظام ما جمهوری اسلامی است و مردم با اختیار خودشان انقلاب کردند و 98.2 دهم درصد نزدیک به 100 درصد مردم به این نظام رای دادند یعنی اسلام، احکام اسلام و آیات نورانی خدا را پذیرفته اند و یکی از احکام ضروری اسلام حجاب است.
​رئیس بنیاد شهید چابهار در گفت وگو با چهاربهاران تاکید کرد: شهید علی رضا پارسایی در وصیت نامه خود نوشته بود ای خواهرم باید بدانید که حجاب و پاکدامنی و عصمت شما از خون من محکمتر و کوبنده تر است و امیدوارم که با حجاب خوب خود مشت محکمی بر دهان ضد انقلاب بزنید.
​علی داور نیا با اشاره به نادیان غربی نظیر معصومه علی نژاد افزود: مطمئنا چنین افرادی با حیله های استعماری قصد نابود کردن نظام اسلامی را با افزایش فساد و ذلت زنان ایرانی در سر می پرورانند و از اربابان خود دستور می گیرند تا سیاست های ضد اسلامی یهودی، انگلیسی و آمریکایی را اجرا کنند.
​وی با اشاره به ارزشمندی خون شهدا خاطرنشان کرد: بیش از 200 هزار شهید ما بخاطر اینکه ناموسشان به یغما نرود با جان و دل به شهادت رسیدند و امروز دشمن با بازی کلمات و حیله های زیرکانه قصد نابودی کشور را دارد.
​خبرنگار: حامد رهبر کهخا
​انتهای پیام

پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب: 451587
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *