۰
دستیار و مشاور عالی نماینده چابهار در مجلس:

برجام به جز خرید هواپیما، پول های بلوکه شده و فروش نفت، فایده دیگری نداشت

دستیار و مشاور عالی نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی کشور گفت: ما از اول هم قصد ساخت بمب اتم را با توجه به فرمایش رهبری عزیزمان نداشتیم ولی فعالیت صدها سانتریفیوژ به علت خرید هواپیما به تعویق افتاد.
برجام به جز خرید هواپیما، پول های بلوکه شده و فروش نفت، فایده دیگری نداشت
عادل شجاعی در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: ما با برجام به دنیا اعلام کردیم که خواهان صلح بوده و زبان مذاکره را در پیش روی خود قرار داده ایم ولی مقام معظم رهبری از ابتدای امر فرموده بود که نمی توان به آمریکا اعتماد کرد.
وی با اشاره عدم توافق مرکل صدر اعظم آلمان برای تعهد به برجام افزود: کشورهای اروپایی بعد از خروج آمریکا از برجام هیچ تعهدی به این عهدنامه ندارند و دلیلش تبعیت این کشورها از ایالات متحده می باشد و دولت باید طبق فرامین مقام معظم رهبری با تضمین ارزشمند به برجام مجدد عمل کند تا مانند دفعه قبل با یک سخنرانی ترامپ همه چیز نابود نشود.
 
مشاور عالی ایرانژاد ادامه داد: تمرکز بر روی تولید داخلی و دادن تسهیلات ۴ درصد به کارآفرینان متخصص می تواند شکوفایی و عصری جدید در اقتصاد کشور ایفا کند.
 
شجاعی با اشاره وابستگی اروپا به آمریکا خاطرنشان کرد: اروپا به عنوان متحدان ترامپ نمی توانند خودسرانه عمل کنند و اینکه امروز به توافق با برجام اظهار پایبندی نمی کنند می توان گفت یک کار از قبل هماهنگ شده و قابل پیش بینی بود بنابراین شاید سیاست التماسی برای وزارت خارجه ما زیاد جالب نباشد.

انتهای پیام/
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۵۵
کد مطلب: 451542
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *