۰
امام جمعه شهرستان چابهار:

جلوه رمضان را با کمک به ایتام و نیازمندان زیباتر کنیم/ ملت ایران با تبعیت از ولایت هیچ ترسی از استکبار ندارد

امام جمعه چابهار گفت: رسیدگی به ایتام در ماه مبارک رمضان پیام‌آور ارادت مردم مشفق و نیکوکار به مولا امیرالمؤمنین(ع) بزرگ‌ترین یاور و مددکار یتیمان است و تأثیرات عمیق اجتماعی و انسانی را به دنبال خواهد داشت.
جلوه رمضان را با کمک به ایتام و نیازمندان زیباتر کنیم/ ملت ایران با تبعیت از ولایت هیچ ترسی از استکبار ندارد
به گزارش چهاربهاران، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موسوی اظهار کرد: نفس کشیدن در ماه مبارک رمضان ثواب عبادت دارد و خوش به حال کسی که به میهمانی خدا لبیک می گوید ولی روزه تنها نخوردن و نیاشامیدن نیست بلکه اجتناب از هر گونه معصیت و کمک به نیازمندان در سیطره روزه داران قرار دارد.
وی در خصوص توجه بیشتر به کودکان در ماه مبارک رمضان اذعان کرد: در این ماه برای کودکان شیرینی بخرید و مبادا کودکی احساس گرسنگی کند بلکه باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

خطیب جمعه چابهار بیان کرد: ثواب کار نیکو در ماه مبارک رمضان نسبت به دیگر ایام مضاعف است؛ بنابراین تا می‌توانیم در این ماه به دیگران کمک کنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: چرا دلار بالا رفته، قیمت تولیدات ایرانی مانند سبزی، شیر و ماست را گران می کنید، لعنت و نفرین خدا بر کسانی که کم فروشی می کنند تا جنس شأن را با قیمت ارزان خریده اند و نگه داشته اند تا با قیمت بیشتر بفروشند.
 
امام جمعه چابهار تاکید کرد: تمام بدبختی های ما بخاطر پشت کردن به قرآن است مگر ما پیرو آن امام علی (ع) نیستیم که می فرمود همیشه مظلوم را یاری کنید.
 
حجت الاسلام موسوی با اشاره به انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس تشریح کرد: آل سعود پلید که حرمین شریفین را در دست دارد برای حمایت از صهیونیست پول هزینه می کند و طبق فرموده امام راحل، اشغال فلسطین آغاز توطئه استکبار خواهد بود.

وی با اشاره به برجام افزود: اگر آن مسئول به تقوا می رسید دلش بخاطر برجام نمی لرزید، برجامی که تمامش نافرجام بود.
 
وی با اشاره به شکست برجام عنوان کرد: یک روزی آقایان می گفتند این مذاکرات خیلی برای مان ارزش دارد و رهبری می فرمود من به این مذاکرات خوش بین نیستم و همه فهمیدند حق با چه کسی بود.
 
امام جمعه چابهار ضمن عهدشکنی آمریکا اذعان کرد: شیطان بزرگ با کمال پررویی در دیده جهانیان از برجام خارج می شود در حالی که برخی مسئولین ما مانند وزیر نفت می گوید توتال ممکن است از قرارداد با ایران خارج شود؛ چرا شرکت های ایرانی را وارد این معاهدات نمی کنید و تنها دل به خارج بسته اید.
 
وی حرف ملت را حرف رهبری دانست و خاطرنشان کرد: آقای ترامپ شما غلط می کنید که ملت ایران را تهدید کنی و کشور ما هیچ ترسی از استکبار ندارد و تا نابودی دشمنان استوار خواهد بود.

انتهای پیام/
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب: 451531
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *