کارشناسی امور سیاسی در گفت و گو با چهاربهاران:

سکوت برخی از رسانه ها در مقابل ظلم اسرائیل به مردم مظلوم فلسطین تاسف‌آور و معنادار است

26 ارديبهشت 1397 ساعت 7:20

کارشناسی امور سیاسی گفت: سکوت برخی از رسانه ها در مقابل ظلم و ستم رژیم غاصب اسرائیل به مردم مظلوم فلسطین تاسف‌آور و معنادار است.


به گزارش چهاربهاران، مدت زیادی نمی گذرد از اینکه آمریکا، با کمال وقاحت سفارتخانه خود در سرزمین های اشغالی را به بیت المقدس انتقال داد و در پی آن تصمیم ترامپ، اجماع قابل توجهی از کشورهای منطقه و البته جهان علیه این اقدام صورت گرفت و درحالی که مسئله سوریه در اوج خود قرار داشت رژیم صهیونیستی را به عنوان مهمترین عامل بی ثبات کننده جهان مورد هجوم حق خواهی ملتهای جهان قرار داد.

هرچند که در آن وهله آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی با برجسته کردن اتفاقات اسفناک و نسل کشی مسلمانان روهينگيا از طریق پروپاگاندای رسانه ای مسئله انتقال سفارت به بیت المقدس را تا حدودی از آماج حملات رسانه ای و راهپیمائی های یکدست ملتهای دنیا خارج کردند اما اینبار و در اقدامی احمقانه دیگر از بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی خبر دادند.

کارشناس سیاسی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به واکنش رسانه های بین المللی در خصوص اتفاقات اخیر در فلسطین اظهار کرد: این اتفاق البته واکنش های بسیار زیادی از طرف رسانه های بین المللی و واکنش‌های بسیار زیادی از طرف سران منطقه را در پی داشته است اما متاسفانه شاهدیم که برخی رسانه های کشورمان که هنوز دل در گرو سند برجام دارند.

مرتضی دهقان افزود: برجامی که آمریکای مورداعتمادشان در اوایل امضای برجام آن را منسوخ دانسته است و درعین واکنش تمامی رسانه های جهان به موضوع مردم مظلوم فلسطین اما آنها همچنان سعی دارند تا با تخطئه موضوع بدعهدی آمریکا، اینبار شانس خود را غيرعاقلانه و بدون کوچکترین سند تضمینی با اروپایی ها بیازمایند همان اروپایی که در سال 83 نیز ما را محور شرارت خوانده بود به شکلی شبیه ترامپ الان، دست مان را در حنا نگه داشته بود.
 
وی با بیان اینکه این اتفاق در برخی رسانه های زنجیری کشورمان در حال اتفاق است گفت: به موازات اینها شاهد خفه شدن تمامی رسانه های مدعی حقوق بشر در کشورهای غربی هستیم و می بینیم که کشتار مردم مظلوم فلسطین به خاطر اقدامات وحشیانه و ناجوانمردانه اسرائیل حتی توسط برخی کشورهای عربی منطقه نیز به جهت بده بستانهای سیاسی خود با رژیم صهیونیستی مورد تایید قرار گرفته و درحال خوش رقصی برعلیه مسلمانان مظلوم فلسطین هستند.

سکوت برخی رسانه های داخلی بی اعتباری را در پی خواهد داشت
کارشناس سیاسی ادامه داد: بدون شک نفرت عمومی همه ملتهای مسلمان از اسرائیل و حامیان عرب آن را در پی خواهد داشت و حتما رسانه های داخلی را که همچنان به سند پاره شده برجام امیدوارند، در نظر ملت بی اعتبار خواهد کرد.
 
وی با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت بر تروریستهای داعشي در عراق و سوریه که مستقیما از طرف سران آمریکایی و سعودی خودشان تغذیه ميشدند بیان کرد: نتیجه پیروزی نزدیکی فیزیکی محور مقاومت به مرزهای سرزمین‌های اشغالی و کرانه باختری بود و طرف های آمریکایی و صهیونیستی خوب میدانند که هرگونه تهاجم و ناامنی در مرزهای فلسطین به ضرر رژیم اشغالگر صهیونیستی تمام خواهد شد.

دهقان خاطرنشان کرد: کمترین نتیجه پیروزی علاوه بر رویارویی مستقیم مردم غزه، عملیات های مستقیم برون مرزی توسط نیروهای مقاومت از جمله حزب الله است که جای پای خود را نیز در لبنان محکم کرده و از لحاظ نظامی نیز خود را ارتقا داده است و سرانجام این اتفاقات فقط به ضرر رژیم صهیونیستی تمام خواهد شد.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 451525

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/451525/سکوت-برخی-رسانه-مقابل-ظلم-اسرائیل-مردم-مظلوم-فلسطین-تاسف-آور-معنادار

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir