۰
در سومین روز از برپایی بیمارستان صحرایی:

آمار ویزیت شدگان در بیمارستان صحرایی سپاه در چابهار از مرز 15 هزار نفر گذشت/ انجام 131 عمل جراحی در بیمارستان صحرایی

معاونت بهداری سپاه شهرستان چابهار گفت: آمار ویزیت شدگان در بیمارستان صحرایی شهید مولوی جنگی‌زهی در روستای عورکی شهرستان چابهار از مرز 15 هزار نفر گذشت.
آمار ویزیت شدگان در بیمارستان صحرایی سپاه در چابهار از مرز 15 هزار نفر گذشت/ انجام 131 عمل جراحی در بیمارستان صحرایی
محمود اردونی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به تحت پوشش قرار گرفتن بیماران در این بیمارستان اظهار کرد: در سومین روز از برپایی بیمارستان 15 هزار و 654 بیمار توسط پزشکان مستقر در بیمارستان صحرایی در روستای عورکی ویزیت رایگان و 131 عمل جراحی انجام شده است.
وی با اشاره به استقبال خوب مردم محروم در این منطقه افزود: تنها با گذشت سه روز از برپایی بیمارستان صحرایی، مورد استقبال چشمگیر مردم این روستا و روستاهای اطراف قرار گرفته و مردم از خدمات ارائه شده توسط این بیمارستان راضی هستند و این نشان دهنده پاسخگویی نیاز آنان در این مکان بوده است.
معاونت بهداری سپاه شهرستان چابهار با اشاره به خدمات ارائه شده در این بیمارستان افزود: بیمارستان صحرایی شهید مولوی جنگی‌زهی در بخش های اتاق عمل، بستری، آزمایشگاه، داروخانه، بیهوشی، رادیولوژی، ارتوپدی، دندانپزشکی، جراحی عمومی، چشم، سونوگرافی، اورژانس اطفال و داخلی، کلینیک های تخصصی و عمومی به طور رایگان فعال هستند.
وی بیان کرد: 56 پزشک متخصص و عمومی و 137 نفر کادر بهداشتی و درمانی و نیروهای پشتیبانی در حال ارائه خدمات به مردم محروم منطقه بلوچستان هستند.
  بیمارستان صحرایی شهید مولوی جنگی‌زهی با همکاری سپاه پاسداران، سپاه سلمان، قرارگاه قدس، نیروی زمینی سپاه، دانشگاه های علوم پزشکی افتتاح و به مدت چهار روز به مردم منطقه به صورت رایگان خدمات می دهد.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب: 451509
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *